برپایی مرحله مقدماتی مسابقات قرآن خانواده‌های تمام یگان‌های نزاجا در فارس
کد خبر: 3723561
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
رضایی به ایكنا خبر داد:

برپایی مرحله مقدماتی مسابقات قرآن خانواده‌های تمام یگان‌های نزاجا در فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ ارشد هماهنگ‌كننده عقیدتی ـ سیاسی‌های یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی مستقر در فارس از برگزاری مرحله مقدماتی هجدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های كاركنان تمام یگان‌های نیروی زمینی ارتش در این استان خبر داد.

برپایی مرحله مقدماتی مسابقات قرآن خانواده‌های تمام یگان‌های نزاجا در فارس

حجت‌الاسلام والمسلمین عزیز رضایی، ارشد هماهنگ‌كننده عقیدتی ـ سیاسی‌های یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی مستقر در فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری مرحله مقدماتی هجدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های كاركنان تمام یگان‌های نیروی زمینی ارتش در این استان خبر داد و گفت: این مسابقات طی خردادماه جاری در تمام یگان‌ها و رده‌های نیروی زمینی ارتش مستقر در فارس برگزار و یا در حال برگزاری است.
وی با بیان اینكه این مسابقات ویژه همسران و فرزندان كاركنان برگزار می‌شود، افزود: مسابقات مذكور در چهار مرحله مقدماتی، منطقه‌ای، نیروی زمینی و ارتش برگزار می‌شود.
رضایی با تصریح اینكه مرحله مقدماتی در برخی از یگان‌های نیروی زمینی مانند تیپ 55 هوابرد و كازرون طی روزهای اخیر برگزار شده است، گفت: فردا، 30 خردادماه مرحله مقدماتی مركز آموزش علوم و فنون و همچنین تیپ 37 زرهی برگزار خواهد شد.
ارشد هماهنگ‌كننده عقیدتی ـ سیاسی‌های یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی مستقر در فارس ادامه داد: در مسابقه مرحله مقدماتی مركز آموزش علوم و فنون 150 نفر از خانواده‌های كاركنان در بخش همسران و فرزندان بالای 15 سال و زیر 15 سال در رشته‌های حفظ 3، 5، 10، 15، 20، 25 جزء و كل، قرائت، تفسیر، مفاهیم و اذان به رقابت می‌پردازند.

شیراز؛ میزبان مسابقات مرحله منطقه‌ای
وی با بیان اینكه نفرات اول هر رشته و مقطع به مرحله منطقه‌ای راه پیدا می‌كنند، گفت: مرحله منطقه‌ای بناست طی روزهای 19 تا 21 تیرماه امسال به میزبانی مركز آموزش علوم و فنون و با حضور 350 نفر از برگزیدگان مرحله منطقه‌ای استان‌های اصفهان، كرمان و فارس برگزار شود.
رضایی گفت: مرحله بعد از آن مرحله نیروی زمینی ارتش است كه در مردادماه امسال و در مشهد مقدس برگزار خواهد شد و مرحله آخر هم مرحله ارتش است كه برگزیدگان یگان‌های نیروهای هوایی، زمینی و پدافند در شهریورماه امسال به رقابت می‌پردازند.
انتهای پیام

captcha