هدیه ۴۵۰ میلیونی خیران همدانی برای آزادی زندانیان
کد خبر: 3723564
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳

هدیه ۴۵۰ میلیونی خیران همدانی برای آزادی زندانیان

گروه اجتماعی - ستاد دیه استان همدان از هدیه ۴۵۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یدالله روحانی‌منش، رییس ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری 60 زندانی جرائم غیر عمد آزاد شده است، افزود:خیرین استان در مراسم گلریزان این ستاد، 450 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد هدیه کردند.
وی خاطر نشان کرد:در حال حاضر 286 نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های همدان منتظر آزادی هستند که امیدواریم با کمک‌های انسان‌دوستانه مردم نیکوکار استان همگی از بند اسارت آزاد شوند.
آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز با بیان اینکه بسیاری از زندانیان جرایم غیرعمد به دلیل مبالغ ناچیزی محبوس هستند که با همت خیرین می‌توان زندگی بسیاری از آنها را نجات داد.
حسن خانجانی، معاون دادگستری نیز با بیان اینکه ستاد دیه نهادی مردمی و غیردولتی است گفت: چنانچه مردم در مسائلی مانند ضمانت، معامله، ازدواج و تعیین مهریه‌های خود دقت داشته باشند آمار زندانیان حاضر در زندان‌ها کاهش خواهد یافت.
وی افزود: بیمه وسیله نقلیه و عدم اجازه رانندگی به فرزندان کم‌سن و سال و بدون گواهی‌نامه از مواردی است که می‌تواند در کاهش آمار زندانیان جرائم غیرعمد موثر واقع شود.
انتهای پیام

captcha