نمایندگان مجلس نسبت به مساله FATF هوشیار باشند
کد خبر: 3723616
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نمایندگان مجلس نسبت به مساله FATF هوشیار باشند

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به مساله FATF گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید نسبت به مساله FATFهوشیار باشند.

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی، امروز28 خرداد، در دیدار با کارکنان سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: فعالیت های جهاد سازندگی در ابتدای انقلاب یک الگو برای تمام بخش ها بود.

نمایندگان مجلس نسبت به مساله FATF هوشیار باشند
وی افزود: جهاد نه تنها به زبان، مال و شمشیر است بلکه هر چیزی در رسیدن به هدف نقش داشته باشد، به معنی جهاد است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: چیزی که خدایی نیست هیچ ارزشی ندارد بنابراین جهاد اکبر زمینه ساز ارزش پیدا کردن سایر جهادها است.
عبادی با بیان اینکه جهاد با نفس بالاترین جهاد انسان است، افزود: اگر کسی جهاد کند اما انتهای کار وی نفسانی باشد همه عمل خود را هدر داده است.
وی شرط اولیه جهاد تخلیه انسان از هر چیزی غیر خدا را دانست، اظهار کرد: اگر بر سر دو راهی هوای نفس و خدا راه درست را رفتیم این کار با ارزش است.
عبادی بیان کرد: همانطور که دشمن ترین دشمن نفس انسان بوده، جهاد با نفس نیز به معنی جهاد با بدترین دشمن است.
وی با بیان اینکه بعد از جهاد اکبر، جهاد کبیر بی هزینه ترین و پرسودترین جهاد است، اظهار کرد: جهاد کبیر کم زحمت ترین جهاد است چراکه دشمن همیشه به وسیله نفوذ عمل می کند و وقتی فکر، اندیشه، اقتصاد، سیاست و ستون پنجم نظامی دشمن نفوذ پیدا می کند، موجب شکست انسان می شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: تمام مشکلات مربوط به خود ما است که جلوی دشمن کم می‌آوریم و تصور می‌کنیم اگر این کار را انجام دهیم دشمن راضی می‌شود.
عبادی ادامه داد: دشمن به هیچ چیزی راضی نمی‌شود مگر اینکه از همه آنچه که برای شما ارزش است چشم بپوشید و نوکر صد درصد آنان شوید.
وی افزود: خدا در قرآن فرموده که آن ها به هیچ کمتر از این راضی نمی شود که شما را از هر چیزی برای شما ارزش است، دور کنند و وقتی طمع کردند و شما کوتاه آمدید دشمن کار دیگری از شما می خواهد و این تحقق عینی آیه قرآن است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اکنون نیز دشمن همان طمع ها را حتی در مجلس شورای اسلامی دارد، بیان داشت: در حال حاضر برخی از موضوعات در مجلس مطرح می شود که عین خواسته دشمن است.
عبادی ادامه داد: دشمن اکنون نیز طرح دارد و حتی در مجلس شورای اسلامی چیز‌های را مطرح می‌کنند که مردم مجبور می‌شوند به نمایندگان هشدار ‌دهند که نقشه دشمن درحال عملی شدن است.
وی ادامه داد: آمریکا، انگلیس و صهیونیسم در هر مقطعی منافقین و داعشی ها را حمایت می کنند،کشورهای اسلامی را خراب کرده و بعد ائتلاف ضد تروریسم تشکیل می دهند و برای اینکه حرکت تروریستی را بتوانند مدیریت کنند تروریست خوب و بد را مطرح کرده و برخی سیاستمداران کشور این را امضا می کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: از دشمن جز دشمنی چیزی انتظار نداریم؛ اما از دوست هم انتظار دشمنی نداریم.

 انتهای پیام

captcha