لزوم اهتمام جدی در تربیت کودکان امروز به عنوان مدیران فردای جامعه
کد خبر: 3723634
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸

لزوم اهتمام جدی در تربیت کودکان امروز به عنوان مدیران فردای جامعه

گروه اجتماعی - یک کارشناس علوم تربیتی با بیان اینکه امروز باید کودکان را برای مدیریت در آینده کشور تربیت کنیم، گفت: تمام چالش های پیش روی کشور نشات گرفته از مدیران ناتوان و ناکارآمد است.

لزوم اهتمام جدی در تربیت کودکان امروز به عنوان مدیران فردای جامعه

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، فریبا حقیقی کارشناس علوم تربیتی ظهر امروز در جلسه تعیین اولویت فرصت ها و چالش های شهر ارومیه بیان کرد: متاسفانه بحث آموزش مدیران در کشور مورد توجه نبوده و این امر باید از کودکی آغاز گردد.

وی افزود: شورای شهر ارومیه باید زیر نگاه منضبط اعضای خود و با کمک سازمان بهزیستی و آموزش و پروش در امر تربیت کودکان امروزی به عنوان مدیران فردای جامعه تلاش کند.

حقیقی خاطرنشان کرد: تمام چالش های پیش روی کشور و شهرستان ارومیه نشات گرفته از ناتوانی و ناکارآمدی مدیرانی است که برای مدیریت تربیت و آموزش لازم را ندیده اند.

این کارشناس علوم تربیتی تصریح کرد: امروز ما برنامه های خوبی در شوراها تدوین می کنیم اما در عمل بسیار ضعیف هستیم چون مدیران خوبی برای اجرای برنامه ها در راس کار حضور ندارند.

حقیقی یادآور شد: برای حل معضل های آینده جامعه باید کودکان امروز را از دوران ابتدایی و مدرسه به عنوان یک مدیر آموزش داده و در امر تربیت او قدم های محکمی برداریم.

انتهای پیام

captcha