پخش اختتامیه هفتمین دوره مسابقات «اسراء»، امشب در شبکه قرآن
کد خبر: 3723649
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸

پخش اختتامیه هفتمین دوره مسابقات «اسراء»، امشب در شبکه قرآن

گروه مسابقات ــ سیدوحید مرتضوی، تهیه کننده مسابقه اسراء در گفت‌وگو با ایکنا، خبر از پخش مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقه تلویزیونی «اسراء» از شبکه قرآن و معارف سیما داد.

سیدوحید مرتضوی، تهیه کننده مسابقه اسراء در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا پیرامون پخش مراسم اختتامیه مسابقه اسراء گفت: امشب ساعت 22، مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقه تلویزیونی «اسراء» که در اردیبهشت ماه، به میزبانی شهر کاشان برگزار شد، پخش خواهد شد.
سیدوحید مرتضوی عنوان کرد: هفتمین دوره مسابقه تلویزیونی «اسراء»، در سال 96 به پایان رسید و مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات، روز 25 اردیبهشت ماه با همکاری سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری کاشان و مجموعه قرآنیان کاشان، در خانه طباطبایی‌ها برگزار شد.

پخش اختتامیه هفتمین دوره مسابقات «اسراء»، امشب در شبکه قرآن
مجری برنامه‌های قرآنی صدا و سیما در ادامه گفت: در مراسم اختتامیه از منتخبین هر رشته یعنی نفرات اول، دوم و سوم، تقدیر به عمل آمد، بدین شکل که به نفرات اول هر رشته تندیس مسابقه اسراء همراه با لوح تقدیر و جایزه نقدی و به نفرات دوم و سوم هر رشته لوح تقدیر و جایزه نقدی اهداء شد.
سیدوحید مرتضوی پیرامون برنامه امشب توضیح داد و گفت: برنامه‌ای که امشب پخش خواهد شد، برنامه زیبایی است از این جهت که شرکت‌کنندگان به مناطق تاریخی و دیدنی شهر کاشان رفته و در آن مکان به تلاوت کلام الله مجید پرداختند. همچنین مراسم اختتامیه با حضور شرکت‌کنندگان و خانواده‎هایشان در خانه طباطبایی‌ها، زیر باران شدید برگزار شد.
تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی اسراء در پایان اظهار کرد: از ماه آینده سری هشتم سلسله مسابقات «اسراء» را شروع خواهیم کرد و در حال حاضر در مرحله پیش‌تولید این برنامه هستیم.
انتهای پیام

captcha