امام راحل پیام قرآن، عترت و اسلام را به جهانیان منتقل کرد
کد خبر: 3723671
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲

امام راحل پیام قرآن، عترت و اسلام را به جهانیان منتقل کرد

گروه حوزه‌های علمیه ــ آیت‌الله العظمی جوادی آملی، با حضور در حرم حضرت امام خمینی (ره) ضمن قرائت فاتحه، به مقام شامخ امام راحل(ره) ادای احترام کردند.

امام راحل پیام قرآن، عترت و اسلام را به جهانیان منتقل کرد

به گزارش ایکنا؛ آیت‌الله العظمی جوادی آملی، با حضور در حرم حضرت امام خمینی(ره) در سخنانی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی(ره)، اظهار داشتند: امام (ره) جزء افراد نادری بودند که در عصر غیبت توانستند پیام قرآن، عترت و اسلام را به جهان منتقل کنند که این عمل امام خمینی(ره) در انتقال اندیشه قرآن و اهل بیت(ع) از چند منظر مورد توجه است؛ در وهله اول ایشان سالیان متمادی با سخنرانی هایشان و با بیانشان معارف دینی و الهی را به سمع و بصر جامعه رسانیدند. بخش دوم مبارزاتی بود که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از آغاز با نفس خود و با شیطان درون خود داشتند.

ایشان ادامه دادند:  امام خمینی(ره) خودساخته بودند و چون روح طیب و طاهر داشتند و روح الله بودند، سخنانشان در جان جامعه اثر می گذاشت و بیگانه را بر سرجای خود می نشاند.

معظم له خاطرنشان کردند: سومین بخش خدمات حضرت امام برای انتقال فکر قرآنی و عترت، امتحان های الهی بود که ایشان مانند ابراهیم خلیل در همه آن ها موفق بود؛ حضرت امام خمینی در آن امتحان های سخت، چه در داخل ایران و چه در روزهای تبعید در خارج از کشور، خالصانه بلاهای الهی را تحمل کردند.

آیت الله العظمی جوادی آملی در ادامه ضمن تشکر از مردم ایران، اظهار داشتند: خداوند خیر دنیا و آخرت را نصیب ملتی که قدر حضرت امام خمینی را دانستند، کرد و دعا می کنیم خداوند به شهدای اسلام و ایران اجر عالی ترین شهدا را عطا کند  و به رهبر معظم انقلاب، مسئوولین، دولت و به مملکت ما خیر دنیا و آخرت را عنایت نماید که توانستند راه بنیانگذار کبیر انقلاب را ادامه دهند واستکبار جهانی را منفور بگردانند.

ایشان همچنین از دست اندرکاران حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)، تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام

captcha