ارسال ۳۲۴ اثر به جشنواره نقاشی ویژه جشن رمضان لرستان
کد خبر: 3723684
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

ارسال ۳۲۴ اثر به جشنواره نقاشی ویژه جشن رمضان لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد لرستان از ارسال ۳۲۴ اثر به جشنواره نقاشی با موضوع ماه میهمانی خدا، ویژه افراد زیر ۱۵ سال، خبرداد.

ارسال 324 اثر به جشنواره نقاشی ویژه جشن رمضان لرستان

منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از ارسال 324 اثر به جشنواره نقاشی با موضوع ماه میهمانی خدا، ویژه افراد زیر 15 سال، خبرداد.
وی با اشاره به این‌که شرکت‌کنندگان در جشنواره آثار خود را به‌صورت حضوری یا از طریق پست به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال کردند، عنوان کرد: مجموعه آثار ارسال شده به دبیرخانه در قالب کتاب چاپ خواهد شد .
رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، با اشاره به این‌که در این جشنواره به هشت اثر برگزیده هدایایی اهداء خواهد شد، گفت: در این جشنوراه به مقام اول لوح تقدیر و مبلغ ٥٠٠ هزار تومان جایزه نقدی، به مقام دوم لوح تقدیر و مبلغ ٣٠٠ هزار تومان جایزه نقدی و به مقام سوم لوح تقدیر و مبلغ٢٠٠ هزار تومان جایزه نقدی و همچنین به پنج برگزیده هر نفرلوح تقدیر و ١٠٠ هزار تومان جایزه نقدی، در مراسم اختتامیه اهداء خواهد شد.
وی با اشاره به آغاز داوری آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره عنوان کرد: در آئین اختتامیه از افراد برگزیده تقدیر به‌عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

captcha