بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت بنیاد خیریه نورآوران سلامت
کد خبر: 3723694
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت بنیاد خیریه نورآوران سلامت

گروه اجتماعی - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی در نشست هماهنگی طرح نورآوران سلامت استان بر بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت این بنیاد خیریه برای ارتقای سلامت جامعه در حوزه‌های دندان پزشکی و چشم پزشکی تاکید کرد.

بهره مندی حداکثری از ظرفیت بنیاد خیریه نورآوران سلامت

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل ازروابط عمومی استانداری خراسان شمالی، رضا رجب زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در نشست هماهنگی طرح نورآوران سلامت استان اظهارکرد: خدمت رسانی در حوزه سلامت از طریق بنیاد خیریه نورآوران سلامت فرصتی مغتنم برای مردم به ویژه ساکنان مناطق محروم است که باید با فراهم سازی تمهیدات لازم این کار به بهترین نحو ممکن پیگیری شود.

وی افزود: افزایش تعامل بین دستگاهی برای تامین زیرساخت های مورد نیاز مانند آب، برق، مخابرات، آماده سازی مهمان سرا برای استقرار دندان پزشکان و چشم پزشکان و نصب امکانات و تجهیزات پزشکی ضروری است.

رجب زاده عنوان کرد: از مدیران دستگاه های اجرایی ذی ربط می خواهم حداکثر مساعدت و همکاری خود را در تامین امکانات و پشتیبانی مالی مورد نیاز داشته باشند.

گفتنی است طرح نورآوران سلامت برای نخستین بار در خراسان شمالی در روستای عشق آباد شهرستان مانه و مسلمقان در سال 1393و برای دومین بار در بخش سرحد شهرستان شیروان در سال 1396 اجرا شد.

سومین دوره این طرح از دوم تیرماه سال جاری به مدت 75 روز در بخش بام و صفی آباد شهرستان اسفراین اجرا خواهد شد.

captcha