۳۵۰ محفل جزء خوانی قرآن کریم در مهدی‌شهر برگزار شد
کد خبر: 3723710
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

۳۵۰ محفل جزء خوانی قرآن کریم در مهدی‌شهر برگزار شد

گروه فعالیت های قرآنی- رئیس تبلیغات اسلامی مهدی‌شهر با اشاره به محافل انس با قرآن و جزء خوانی این شهرستان در ماه رمضان، گفت: مجموعاً ۳۵۰ محفل جزء خوانی در مهدی‌شهر برگزار شد.

به گزارش ایکنا از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‌الاسلام مصطفی تقوی، رئیس تبلیغات اسلامی مهدی‌شهرشب گذشته 28 خرداد  ضمن ارائه گزارشی از عملکرد تبلیغات اسلامی مهدی‌شهر در حوزه محافل قرآنی ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: مراسم جزء خوانی قرآن کریم به‌مثابه یکی از رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان و باهدف ترویج فرهنگ قرآنی طی ماه رمضان گذشته در ۳۵۰ شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: این محافل قرآنی در ۱۲ منطقه مهدی‌شهر با حضور قاریان ممتاز استانی و شهرستانی در شب‌های ماه مبارک رمضان برگزار شد.

رئیس تبلیغات اسلامی مهدی‌شهر، از استقبال خوب مردم از محافل قرآنی این شهرستان در طول ماه رمضان خبر داد و افزود: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در ماه رمضان ازجمله دستاوردها و ماحصل تلاش اقشار تأثیرگذار مذهبی مانند مداحان، مبلغان، قاریان، تشکل‌های مذهبی، امنای مساجد و.. . بود که خوشبختانه حضور پرشور و استقبال چشم‌گیر مردم را به همراه داشت.

تقوی تعمیق باورهای دینی و اعتقادی مردم در مناسبت‌های دینی را بزرگ‌ترین ویژگی و هدف برگزاری محافل قرآنی برشمرد و گفت: تفسیر قرآن در بیش از ۶۰ مسجد شهرستان طی ماه رمضان انجام شد.

به گفته وی؛ تشریح مبانی فقه جعفری، اجرای برنامه‌هایی با موضوع خانواده، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در راستای پاسخگویی به شبهات و سخنرانی مذهبی در زمره برنامه‌های جانبی محافل جزء خوانی قرآن کریم در ماه رمضان بود. انتهای پیام

captcha