جمع‌آوری ۱۷۰ میلیون تومان زکات‌فطره توسط بهزیستی استان مرکزی
کد خبر: 3723717
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

جمع‌آوری ۱۷۰ میلیون تومان زکات‌فطره توسط بهزیستی استان مرکزی

گروه اجتماعی - مدیرکل بهزیستی گفت: مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان زکات فطریه از سراسر استان جمع آوری و سریعا کار توزیع آن در بین نیازمند آغاز شده است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر و اول ماه شوال با همکاری فرمانداری، دفترنماز جمعه، دبیرخانه احیای زکات و بهزیستی، تعداد 60 پایگاه شهری و روستایی مستقر و از این تعداد پایگاه با همت مردم خیر‌اندیش استان مرکزی مبلغ 170 میلیون تومان فطریه جمع‌آوری شده است.
زهرا امینی افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده هر شهرستان برای نیازمندان همان شهرستان استفاده خواهد شد و رقم جمع‌آوری شده در مقایسه با سال گذشته دارای رشد است که این مهم نشان از اعتماد مردم به این سازمان است.
این مقام مسئول عنوان کرد: فطریه و کمک‌های جمع‌آوری شده در این روز، برای ساخت مسکن، ازدواج و تأمین جهیزیه معلولان و مددجویان نیازمند، تعمیر و تجهیز منازل، اشتغال و درمان مددجویان و تهیه موادغذایی خانواده‌های نیازمند هزینه می‌شود.
وی با بیان اینکه بهزیستی در جمع‌آوری و توزیع وجوهات مردمی تمام موازین شرعی را رعایت می‌کند، گفت: در هر پایگاه چهار صندوق برای جمع‌آوری زکات فطره عام، زکات فطره سادات، کفاره عمد و....مستقر شده تا وجوهات جمع‌آوری‌شده بر اساس موازین شرعی جمع‌آوری و هزینه ‌شود.
زهرا امینی با بیان اهمیت و ضرورت رسیدگی به نیازمندان و مستمندان جامعه افزود:‌ خوشبختانه مردم در تمام ایام سال خواهان کمک به نیازمندان بوده و برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه به فکر انجام امور خیرخواهانه و پسندیده هستند.
انتهای پیام

captcha