اعزام قاسم مقدمی و عباس موسوی به حج ابراهیمی
کد خبر: 3723781
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱

اعزام قاسم مقدمی و عباس موسوی به حج ابراهیمی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ در میان کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران اعزامی به حج تمتع سال ۹۷ با عنوان «کاروان نور» قاسم مقدمی و سیدعباس موسوی از استان خوزستان حضور دارند.

به گزارش ایکنا از خوزستان، بنابه درخواست بعثه مقام معظم رهبری از کمیته اعزام جهت معرفی اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج سال جاری، دبیرخانه کمیته اعزام از بین اعضای کاروان سال گذشته که اعزام ایشان لغو شده بود، افرادی را که متقاضی بودند و نسبت به اعزام اعلام آمادگی کردند، فهرست کاروان قرآنی امسال را چندی پیش طی نامه‌ای به بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت اعلام کرد.

براین اساس در میان کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران اعزامی به حج تمتع سال ۹۷ با عنوان «کاروان نور» قاسم مقدمی و سیدعباس موسوی از استان خوزستان حضور دارند.

سید عباس موسوی قاری قرآن کریم در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: برای اولین بار به حج تمتع اعزام می‌شوم. نفرات اول تا سوم مسابقات اوقاف برای آزمون حج اعزام می‌شوند؛ آنهایی که امتیازشان در این آزمون بالا است می‌توانند از سهمیه خود برای اعزام به حج استفاده کنند.

سید عباس موسوی ساکن بستان است و تاکنون رتبه‌های کشوری را در مسابقات اوقاف، مدهامتان و ... از آن خود کرده است.

همچنین دیگر قاری اعزامی از استان خوزستان قاسم مقدمی دارنده رتبه تخست مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران است.

قاسم مقدمی نیز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان گفت: ان شاءالله امسال برای سومین سال به مکه مکرمه مشرف می‌شوم. تاکنون نشست توجیهی اعزام به حج امسال برگزار نشده و تاریخ اعزام مشخص نشده است.

وی همچنین درباره برنامه‌های خود در ماه مبارک گفت: در ماه رمضان حدود 12 روز در کویت اجرای تلاوت داشتم. شیراز، یاسوج و ایلام نیز شهرهایی بودند که در ماه مبارک به اجرای برنامه پرداختم.

انتهای پیام

captcha