آموزش 160 قرآن آموز در مؤسسه قرآنی «مدینه القرآن» مرند
کد خبر: 3723785
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

آموزش 160 قرآن آموز در مؤسسه قرآنی «مدینه القرآن» مرند

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر مؤسسه قرآنی «مدینه القرآن» مرند، با بیان اینکه 160 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این موسسه حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روانخوانی، حفظ، تفسیر و مفاهیم قرآن از گرایش‌های آموزشی موسسه قلمداد می‌شوند.

فریبا زردموی، مدیر مؤسسه قرآنی «مدینه القرآن» مرند، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 160 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این موسسه حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روانخوانی، حفظ، تفسیر و مفاهیم قرآن از گرایش‌های آموزشی موسسه قلمداد می‌شوند.

آموزش 160 قرآن آموز در مؤسسه قرآنی «مدینه القرآن» مرند
وی افزود: براى قرائت قرآن، در كلمات گهربار پيشوايان معصوم(ع) فضايل و آثارى بيان شده كه موجب رشد و پرورش روح و روان آدمى مى‌شود.
وی با اشاره به پایه‌های سنی قرآن آموزان، گفت: قرآن آموزان در پایه‌های سنی نوجوان، جوان و بزرگسال در کلاس‌های آموزشی حاضر می شوند.
زردموی ادامه داد: قرآن مجيد، هم ضعف‌ها و مرض‌هايى را كه مربوط به حكمت نظرى است، با برهان شفا مى‌دهد و هم بيمارى‌هايى را كه مربوط به حكمت عملى است، با تهذيب و تصفيه دل، بهبود مى‌بخشد.
مدیر مؤسسه قرآنی «مدینه القرآن» مرند ضمن بازگو نمودن تاثیر خواندن قرآن در سرنوشت انسان یادآور شد: يكى از عوامل مؤثر در سرنوشت انسان، خواندن قرآن و دعا است، امّا خداوند حكيم براى هدايت بشر به كمال، عوامل و اسباب ديگرى نيز مانند: عقل، علم، مشورت، كمک گرفتن از وسائل عادى، دارو و درمان، پرهيز از چيزهايى كه بر جسم‌ و ‌جان و روح انسان تأثير منفى دارد و‌... را آفريده و آيات قرآن نيز انسان را به كمک جستن و بهره‌مندى از اين اسباب، سفارش فرموده‌است.
وی با اشاره به فرموده امیرالمومنین علی(ع) افزود: مولای متقیّان علی(ع) می فرمایند: خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گيريد تا هدايت شويد و از راه بدى دورى جوييد تا به مقصد برسيد.

انتهای پیام

captcha