عضویت شهردار منطقه 17 در هیئت امنای بنیاد علمی، فرهنگی تعزیه و همایش‌های آئینی
کد خبر: 3723809
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

عضویت شهردار منطقه 17 در هیئت امنای بنیاد علمی، فرهنگی تعزیه و همایش‌های آئینی

گروه هنرــ شهردار منطقه 17 تهران به عنوان عضوجدید هیئت امنای بنیاد علمی، فرهنگی تعزیه و همایش‌های آئینی منصوب شد.

عضویت شهردار منطقه 17 در هیئت امنای بنیاد علمی، فرهنگی تعزیه و همایش‌های آئینی

حسن محمد‌باقر؛ قائم مقام بنیاد علمی، فرهنگی تعزیه و همایش‌های آئینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا با اعلام این خبر گفت: در راستای روند سیاستگذاری این بنیاد و استفاده از آراء و نظرات کارشناسان خبره در عرصه مدیریت فرهنگی شهری، امیر محسنی؛ شهردار منطقه 17 تهران به عنوان عضو جدید هیئت امنای بنیاد علمی، فرهنگی تعزیه و همایش‌های آئینی منصوب شد که این انتصاب مورد تأیید وزارت کشور نیز قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به حُسن نظر و مساعدت‌های شهرداری منطقه 17  در طول روند بازپس‌گیری ساختمان بنیاد و احیای فعالیت‌های آن در زمینه پرداختن به هنر فاخر تعزیه و شبیه‌خوانی و سایر مراسمات آئینی، اطمینان داریم که نظرات کارشناسی و هدفمند عضو جدید هیئت امنای بنیاد در رسیدن به افق متعالی که این بنیاد از ابتدا شکل‌گیری به دنبال آن بوده  و همانا اعتلای بیش از پیش هنر فاخر تعزیه و آئین‌های نمایشی ایرانی است، مثمر ثمر خواهد بود.

محمد‌باقر تصریح کرد: همچنین با رأی اکثریت اعضای هیئت امنا، مهدی عباسی؛ شهردار اسبق منطقه از عضویت در هیئت امنای این بنیاد خارج شد.

وی در ادامه در مورد روند عمرانی ساختمان بنیاد علمی، فرهنگی تعزیه به ایکنا گفت: همچنان در حال بازسازی و تجهیز این ساختمان که در دوره مدیریت گذشته منطقه مورد بی‌مهری و تخریب زیادی قرار گرفت هستیم که این امر با وسواس و دقت بسیاری در حال انجام است و اکنون در حال ایجاد و تجهیز فضای استودیویی آن هستیم.

قائم‌مقام بنیاد علمی، فرهنگی تعزیه در پایان گفت: با توجه به پیشرفت روند عمرانی و تأییدات و حمایت‌های شهردار منطقه امیدواریم ظرف یک ماه آینده ساختمان به منظور ارائه خدمات در حوزه هنرهای نمایشی دینی و مذهبی آماده بهره‌برداری باشد.

انتهای پیام

  

  

    

captcha