آغاز دوره‌های قرائت تخصصی قرآن در زاهدان
کد خبر: 3723827
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

آغاز دوره‌های قرائت تخصصی قرآن در زاهدان

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر مرکز قرآنی بحرالعلوم زاهدان گفت: دوره‌های آموزش قرائت تخصصی قرآن کریم از امروز، سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه در این مؤسسه قرآنی برگزار می‌شود.

آغاز دوره‌های قرائت تخصصی قرآن در زاهدان

سهیلا صفرزایی، مدیر مرکز قرآنی بحرالعلوم زاهدان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: دوره‌های آموزش قرائت تخصصی قرآن کریم از امروز، سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه در این مؤسسه قرآنی برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: دوره‌های قرائت تخصصی شامل قرائت سطح 4 و 5 قرآن می‌شود و قرآن‌آموزانی می‌توانند شرکت کنند که سطوح پایین‌تر را گذرانده و مهارت کافی برای ورود به دوره تخصصی را به‌دست آورده باشند.
مدیر مرکز قرآنی بحرالعلوم زاهدان افزود: دوره قرائت سطح ۴ شامل دو رشته تجوید تکمیلی و صوت و لحن پیشرفته است که در آن از کتاب « حلیة القرآن ۱» به‌عنوان منبع آموزشی استفاده می‌شود؛ همچنین منبع مورد استفاده در قرائت سطح ۵ قرآن کریم نیز «حلیة القرآن ۲» است.
صفرزایی با بیان اینکه حسنیه جعفری مربیگری این دوره‌ها را بر عهده دارد، عنوان کرد: این دوره‌های دو ماهه، ویژه بانوان بزرگسال است که هر هفته، روزهای فرد برگزار می‌شود؛ در پایان قرآن‌آموزانی که در آزمون نهایی امتیاز لازم را کسب کنند، گواهینامه معتبر دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

captcha