برگزاری اختتامیه «اسرا» زیر بارش رحمت الهی + اسامی
کد خبر: 3723847
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱

برگزاری اختتامیه «اسرا» زیر بارش رحمت الهی + اسامی

گروه مسابقات ــ اختتامیه هفتمین دوره مسابقه تلویزیونی «اسراء» شب گذشته از شبکه قرآن و معارف سیما پخش و اسامی رتبه‌های برتر این دوره از مسابقه اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقه تلویزیونی «اسراء» شب گذشته 28 خرداد ماه، از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شد.
مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقه تلویزیونی اسراء، 25 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر کاشان، زیر باران رحمت الهی برگزار شد. قبل از مراسم اختتامیه، نفرات برگزیده هر رشته از مناطق دیدنی شهر کاشان از جمله مرکز هنرهای سنتی، بازار، حمام و امامزاده سلطان میراحمد بازدید کردند.

برگزاری اختتامیه «اسرا» زیر بارش رحمت الهی + اسامی
در اختتامیه از رتبه‌های برتر هر رشته دعوت شده بود و نفرات اول تا سوم به همراه خانواده در این مراسم شرکت کردند. قاریان و حافظان استان اصفهان از جمله مصطفی اصفهانیان، حافظ کل قرآن کریم و رتبه نخست سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن نیز در این مراسم حضور داشتند.

اسامی نفرات برتر هفتمین دوره مسابقه «اسراء»
از بین 6 راه‌یافته رده سنی زیر 16 سال به مرحله نهایی رشته قرائت تقلیدی منشاوی، احمد کعبی از خوزستان رتبه نخست، علیرضا بهرام پور از قائم‌شهر رتبه دوم و سیدحسین فاضلی از البرز رتبه سوم این رشته را کسب کردند. همچنین منصور گل‌محمدی از یزد نیز رتبه نخست رده سنی بالای 16 سال را در این رشته کسب کرد.
مهدی رسول‌پور از آذربایجان شرقی نفر اول، امیرحسین محبی از بروجرد نفر دوم و هادی سخندان از تبریز نفر سوم رشته قرائت تقلیدی استاد مصطفی اسماعیل هستند که در بین شش شرکت‌کننده مرحله نهایی، رتبه‌های برتر را کسب کردند.
رتبه‌های برتر رشته قرائت تقلیدی استاد عبدالباسط را به ترتیب محمدمهدی بهاری از قزوین، سیدسهیل موسوی از زنجان و هادی سخندان تشکیل دادند.
از میان پنج راه‌یافته به مرحله نهایی رشته دعا‌خوانی، مجید عنان‌پور از تهران رتبه نخست این رشته را کسب کرد، همچنین در بخش معرفی‌ وله‌ها، ولایتی از استان خراسان رضوی، برنده وله برتر شد.
به رتبه برتر این دوره از مسابقات، تندیس مسابقه، لوح تقدیر و هدیه نقدی اهداء شد و در پایان معرفی اسامی هر رشته، فرازی از تلاوت نفر اول در مرحله نهایی و گفت‌وگوی کوتاهی با وی پخش شد به رتبه دوم و سوم این دوره نیز لوح تقدیر و هدیه نقدی اعطاء شد.
انتهای پیام

captcha