رقابت قرآنی خانواده‌های كاركنان نزاجا در فارس پایان یافت
کد خبر: 3723909
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

رقابت قرآنی خانواده‌های كاركنان نزاجا در فارس پایان یافت

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مرحله مقدماتی هجدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های كاركنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در استان فارس پایان یافت.

به گزارش ایكنا از فارس، مرحله مقدماتی هجدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های كاركنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی امروز، 29 خردادماه در مركز آموزش علوم و فنون ارتش استان فارس برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین عزیز رضایی، ارشد هماهنگ‌كننده عقیدتی ـ سیاسی یگان‌های ارتش مستقر در استان فارس در مراسم افتتاحیه این مسابقات گفت: مسابقات قرآن هم در بخش خانواده‌ها و هم كاركنان كادر و وظیفه هر ساله برگزار می‌شود.
وی با بیان اینكه خانواده‌های ارتش و همچنین كاركنان كادر و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی همواره در مسابقات قرآن خود درخشیده‌اند، افزود: یك مؤسسه قرآنی در كوی سازمانی ارتش از اوایل سال گذشته كار خود را آغاز كرده است كه بحمد الهی تلاش‌های خوبی در این عرصه انجام داده و نتیجه آن در مسابقات مشهود است.

رقابت قرآنی خانواده‌های كاركنان نزاجا در فارس پایان یافت/ بسترسازی جهت ارتقای فعالیت‌های قرآنی

درخشش مركز آموزش علوم و فنون در ارزیابی فعالیت‌های قرآنی یگان‌های نزاجا
رضایی اظهار كرد: در ارزیابی‌های یگان‌های نزاجا، مركز آموزش علوم و فنون در عرصه فعالیت‌های قرآنی رتبه ممتاز را كسب كرده و مورد تقدیر قرار گرفته است و ان‌شاءالله در مراحل آینده هم شاهد شكوفایی بیشتر این مركز و این مجموعه در فعالیت‌های قرآنی باشیم.
ارشد هماهنگ‌كننده عقیدتی ـ سیاسی یگان‌های ارتش مستقر در استان فارس یادآور شد: كلاس‌های این مؤسسه قرآنی در طول سال همواره برپاست و شركت‌كنندگان اغلب در آن كلاس‌ها حضور می‌یابند و فعال هستند.

همه نوع بسترسازی را برای ارتقای فعالیت‌های قرآنی انجام می‌دهیم
وی گفت: یكی از عرصه‌های فرهنگی، فعالیت‌های قرآنی است لذا برای آن حتماً بسترسازی لازم است به همین دلیل سعی كردیم هر نوع امكانات را در این مجتمع فرهنگی و مؤسسه قرآنی فراهم كنیم.
ارشد هماهنگ‌كننده عقیدتی ـ سیاسی یگان‌های ارتش مستقر در استان فارس گفت: در بحث فعالیت‌های قرآنی خانواده‌ها ما در سال گذشته از برنامه‌ریزی‌های انجام شده خود، جلوتر رفتیم و امیدواریم كه این مهم در سال 97 هم تحقق یابد.

افزایش سهمیه‌ها در برخی از رشته‌ها
رضایی در ادامه سخنان خود به برگزاری این مسابقات اشاره كرد و گفت: امسال سهمیه‌های رشته‌ها برای راهیابی به مرحله بعد افزایش در برخی از رشته‌ها افزایش داشته است.
وی با بیان اینكه مسابقات مرحله مقدماتی یگان‌ها و رده‌های نیروی زمینی ارتش مستقر در فارس طی خردادماه انجام می‌شود، گفت:‌ امروز مسابقات قرآن خانواده‌های كاركنان مركز آموزش علوم و فنون و همچنین تیپ 37 زرهی برگزار شد.
ارشد هماهنگ‌كننده عقیدتی ـ سیاسی یگان‌های ارتش مستقر در استان فارس با یادآوری اینكه این مسابقات ویژه همسران و فرزندان كاركنان برگزار می‌شود، افزود: مسابقات مذكور در چهار مرحله مقدماتی، منطقه‌ای، نیروی زمینی و ارتش برگزار می‌شود.

رقابت 150 نفر در مرحله مقدماتی مركز آموزش علوم و فنون

رضایی یادآور شد: در مسابقه مرحله مقدماتی مركز آموزش علوم و فنون ۱۵۰ نفر از خانواده‌های كاركنان در بخش همسران و فرزندان بالای ۱۵ سال و زیر ۱۵ سال در رشته‌های حفظ ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ جزء و كل، قرائت، تفسیر، مفاهیم و اذان به رقابت می‌پردازند.
وی گفت: مرحله منطقه‌ای بناست طی روزهای ۱۹ تا ۲۱ تیرماه امسال به میزبانی مركز آموزش علوم و فنون و با حضور ۳۵۰ نفر از برگزیدگان مرحله منطقه‌ای استان‌های اصفهان، كرمان و فارس برگزار شود.
رضایی گفت: مرحله بعد از آن مرحله نیروی زمینی ارتش است كه در مردادماه امسال و در مشهد مقدس برگزار خواهد شد و مرحله آخر هم مرحله ارتش است كه برگزیدگان یگان‌های نیروهای هوایی، زمینی و پدافند در شهریورماه امسال به رقابت می‌پردازند.
انتهای پیام

captcha