چهارمین سالگرد ارتحال آیت‌الله حسین شب ز‌نده‌دار جهرمی برگزار می‌شود
کد خبر: 3723923
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵

چهارمین سالگرد ارتحال آیت‌الله حسین شب ز‌نده‌دار جهرمی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ـ مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد ارتحال فقیه وارسته مرحوم آیت‌الله حاج شیخ حسین شب‌زنده‌دار جهرم در تاریخ پنج‌شنبه،۳۱ خرداد 1397 در زادگاهش برگزار خواهد شد.

چهارمین سالگرد ارتحال آیت‌الله حسین شب ز‌نده‌دار جهرمی برگزار می‌شود

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد ارتحال معلم اخلاق و فقیه وارسته، مرحوم آیت‌الله حاج شیخ حسین شب زنده‌دار جهرمی همزمان با شب هشتم شوال، سالروز غم‌بار تخریب بارگاه ملکوتی ائمه بقیع(ع) در جهرم برگزار خواهد شد.
این مراسم روز پنج‌شنبه، 31 خردادماه همراه با اقامه‌ نماز مغرب ‌و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی قمی، کارشناس برنامه‌ «سمت خدا»، در مسجدالزهرا (س) واقع در شهرک انقلابِ شهرستان جهرم برگزار می‌شود.
ستاد برگزاری مراسم چهارمین سالگرد این عالم ربانی از علمای اعلام، اساتید، طلاب حوزه‌های علمیه و عموم مردم ولایتمدار و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت(ع) جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل می‌آورد.
بنا بر این گزارش، آیت‌الله حاج شیخ حسین شب‌زنده‌دار جهرمی در سال1308 در جهرم به دنیا آمد. وی مجتهد، عالم شیعه، مفسر قرآن کریم و از اساتید مطرح اخلاق درحوزه علمیه قم بود که بیش از ۴۰ سال سابقه تدریس دروس عالیه حوزه علمیه را داشت.
آن عالم ربانی در کنار تمام فعالیت‌ها در عرصه نگارش هم آثار زیادی به صورت تقریرات دروس خارج، شرح و حواشی بر برخی از تفاسیر و ادعیه و مقالات پربار در موضوعات گوناگون دینی نگاشته ‌است.
یادآور می‌شود، آیت‌الله حاج شیخ حسین شب‌زنده‌دار پدر و استاد محمدمهدی شب‌زنده‌دار از فقهای شورای نگهبان است كه در تاریخ 4 مردادماه 1393 دار فانی را وداع گفت.
انتهای پیام

captcha