شورای راهبری توسعه مدیریت خراسان‌شمالی تشکیل شد
کد خبر: 3724007
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

شورای راهبری توسعه مدیریت خراسان‌شمالی تشکیل شد

گروه اجتماعی-با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی دومین شورای راهبری توسعه مدیریت استان در سازمان مدیریت و برنامه ریزی تشکیل شد.

شورای راهبری توسعه مدیریت خراسان‌شمالی تشکیل شد

به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی، به نقل ازروابط عمومی استانداری ، مجید پورعیسی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هدف از تشکیل این نشست را بررسی نحوه به کارگیری نیروهای شرکتی در برخی دستگاه های اجرایی استان ذکر کرد.

وی افزود: براساس بخشنامه سازمان مدیریت، دستگاه های اجرایی می توانند کارمندان قراردادی را تا سقف 10 درصد پست های سازمانی و به شرط دارا بودن شرایط احراز شغل، به پست های سازمانی منصوب کنند بنابراین تمام دستگاه های اجرایی استان وضعیت خود به موجب این بخشنامه را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای پیگیری از مرکز اعلام کنند.

وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی استان برای تکمیل پست های بلاتصدی خود باید پیگیری های لازم را با مرکز برای اخذ مجوزهای لازم داشته باشند و در اعلام نیازهای خود برای تعریف و یا اصلاح چارت سازمانی با وزارتخانه متبوع مکاتبه کنند.

پورعیسی با اشاره به برگزاری سالانه جشنواره شهید رجایی، عنوان کرد: این جشنواره با هدف ایجاد رقابت و ارتقای انگیزه در دستگاه های اجرایی برگزار می شود بنابراین تاکید دارم حجم فعالیت و میزان اعتبارات هر دستگاه در شاخص های مورد بررسی نیز لحاظ شود.

گفتنی است در این نشست موضوع جذب نیرو در اداره کل ورزش و جوانان، سازمان جهاد کشاورزی، انتقال خون، فرهنگ و ارشاد اسلامی، محیط زیست و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

captcha