فراخوان انتصاب پُست بخشداری برای کارکنان استانداری و فرمانداری‌ها
کد خبر: 3724026
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
رشیدی‌نیا خبرداد:

فراخوان انتصاب پُست بخشداری برای کارکنان استانداری و فرمانداری‌ها

گروه اجتماعی ـ مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان از فراخوان انتصاب سمت بخشداری برای کارکنان استانداری و فرمانداری‌ها به دستور استاندار خبرداد.

فراخوان انتصاب سمت بخشداری برای کارکنان استانداری و فرمانداری‌ها

به گزارش ایکنا از لرستان، بهرام رشیدی‌نیا، مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان امروز، 30 خرداد در جمع خبرنگاران از فراخوان انتصاب سمت بخشداری برای کارکنان استانداری و فرمانداری‌ها به دستور استاندار خبرداد و گفت: جمع کثیری از کارکنان استانداری دانش‌آموخته مقاطع تحصیلی عالی هستند و سال‌ها تجربه حضور در کارگروه‌ها و شوراهای مختلف به‌عنوان کارشناس مسئول را دارند.
وی اظهارکرد: شورای معاونین استاندار و شخص استاندار لرستان از ابتدای حضور در استان تأکید ویژه‌ای به استفاده از نیروهای درون‌سازمانی استانداری داشته‌اند و بنا بر همین اصل، هفته گذشته شاهد خاتمه مأموریت 15 نفر از بخشداران و معاونین فرماندار مأمور از دستگاه‌های دیگر بودیم.
مدیرکل روابط عمومی استانداری با توضیح این‌که توجه مناسب به کارشناسان و پرسنل باتجربه درون سازمان استانداری همواره از خواسته‌های اين كاركنان و همچنين طبق مفاد بخشنامه‌های رسمی مديريت ارشد وزارت كشور بوده است، گفت: با ابتکار استاندار لرستان و با پیگیری معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برای نخستین‌بار و در راستای اجرای دستورالعمل‌های وزارت کشور در خصوص انتصاب پُست‌های مدیریتی توسط کارکنان این سازمان، فراخوانی جهت انتصاب بخشداران خطاب به کارکنان استانداری و فرمانداری‌ها صادر شد.
رشیدی‌نیا با بیان این‌که انتصاب سمت بخشداری شرایط و ضوابطی دارد، گفت: با لحاظ کردن این ضوابط و شرایط، کارکنان استانداری و فرمانداری‌ها که خود را واجد شرایط لازم می‌دانند اعلام آمادگی خواهند کرد و در مرحله بعد با انجام مصاحبه و ارزیابی، در خصوص انتصاب آنان اتخاذ تصمیم خواهد شد.
وی با توضیح این‌که این ابتکار برای نخستین‌بار در کشور انجام می‌گیرد، گفت: اجرای این فراخوان موجب افزایش انگیزه کار برای پرسنل استانداری و فرمانداری‌ها و بهره‌وری بیشتر از تجربیات اندوخته شده خواهد شد.

انتهای پیام

captcha