رأی‌‌گیری برای عضویت 3 صاحب‌نظر مردمی در شورای توسعه/ بررسی اساس‌نامه اتحادیه مدغم
کد خبر: 3724065
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵
در جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی صورت می‌گیرد؛

رأی‌‌گیری برای عضویت 3 صاحب‌نظر مردمی در شورای توسعه/ بررسی اساس‌نامه اتحادیه مدغم

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ چهل و یکمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی فردا، دوم تیرماه و به منظور بررسی سه موضوع در دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود.

پنج شنبه یا جمعه/////////رأی‌‌گیری برای عضوی سه صاحب‌نظر مردمی در شورای توسعه / بررسی اساس‌نامه اتحادیه مدغم

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ چهل و یکمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی روز شنبه دوم تیرماه به منظور بررسی سه موضوع و با حضور اعضای این شورا برگزار می‌شود.
بر همین اساس اولین دستور کار این جلسه بررسی موضوع اساس‌نامه اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت مردمی کشور است. این موضوع قبلاً به هیئت رسیدگی به امور موسسات ارجاع داده شده بود تا مورد بررسی بیشتر قرار بگیرد که پس از این ارجاع برای بررسی بیشتر به صحن اصلی شورای توسعه آمده است.
دومین موضوع مورد بررسی در این جلسه رأی‌گیری برای انتخاب سه صاحب‌نظر و عضو مردمی شورای توسعه فرهنگ قرآنی است. این افراد برای یک دوره دوساله انتخاب خواهند شد. در حال حاضر حجج اسلام محمد حاج‌ابوالقاسم، سعید بهمنی و همچنین عباس سلیمی سه عضو صاحب‌نظر مردمی در شورای توسعه فرهنگ قرآنی هستند.
سومین دستور کار این جلسه نیز بررسی وضعیت شوراهای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی استان‌ها هست.
چهل و یکمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی اگر روز شنبه دوم تیرماه برگزار شود، دومین جلسه امسال خواهد بود. جلسه اول این شورا در سال جدید در نمایشگاه قرآن برگزار شد.

انتهای پیام

captcha