ستاد دهه امامت و ولایت تشکیل شد
کد خبر: 3724100
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

ستاد دهه امامت و ولایت تشکیل شد

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر از تشکیل ستاد مرکزی گرامیداشت دهه امامت و ولایت خبر داد.

ستاد دهه امامت و ولایت تشکیل شد

به گزارش ایکنا؛ فارس نوشت: حسین ظریف‌منش رئیس ستاد دهه امامت و ولایت و مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر از تشکیل ستاد مرکزی گرامیداشت دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری هر ساله از عید سعید قربان تا عید سعید غدیرخم با مشارکت اقشار مختلف مردم، تشکل‌های مذهبی مردمی، مراکز فرهنگی و تبلیغی و دستگاه‌های اجرایی کشور ده‌ها هزار برنامه تبلیغی، علمی، ورزشی و هنری اجرا می‌شود.

وی افزود: هدف از این دهه گرامیداشت غدیر به عنوان یکی از نقاط عطف تاریخ اسلام و همچنین تبیین فلسفه غدیر و بیان فضایل و تعالیم امیرالمؤمنین در جامعه است، با این وجود ستادهای استانی دهه امامت و ولایت نیز به زودی با مشارکت دستگاه‌های مختلف فرهنگی در استان‌ها تشکیل خواهد شد.

ظریف‌منش خاطرنشان کرد: از همه اساتید حوزوی و دانشگاهی، دانشجویان، فرهنگیان و تمامی اقشار جامعه به ویژه جوانان دعوت می‌کنیم تا با ارائه نظرات و پیشنهادات، ابتکارات و نوآوری‌های راهگشای خود این بنیاد را در گرامیداشت هر چه باشکوه‌تر ایام دهه امامت و ولایت کمک و همراهی کنند.

به گزارش فارس،‌ این ستاد با حضور شخصیت‌ها و فعالان عرصه فرهنگی و اجرایی کشور تشکیل شده و متشکل از کمیته‌های متعددی است که هر یک وظیفه‌ای دارند و در این قالب سازماندهی شده‌اند.

انتهای پیام

captcha