برگزاری شانزدهمین جشنواره خانواده قرآنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
کد خبر: 3724143
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

برگزاری شانزدهمین جشنواره خانواده قرآنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی - نام‌نویسی در شانزدهمین جشنواره خانواده قرآنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۲ الی ۹ تیرماه انجام خواهد شد.

شانزدهمین جشنواره خانواده قرآنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وب دا، نصرتی، دبیر شانزدهمین جشنواره خانواده قرآنی، گفت: در شانزدهمین جشنواره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که ویژه اساتید، کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و شهرستان‌های تابعه ( در دو بخش اساتید و کارکنان مجرد و متاهل ) و خانواده‌های ایشان برگزار می‌شود، برنامه‌ها و مسابقات ویژه‌ قرآنی در دو بخش اصلی و ویژه و در تمامی سطوح تحصیلی ( از پیش دبستانی تا مقطع دکتری ) برگزار خواهد شد.

نصرتی در توضیح بخش‌های جشنواره، گفت: جشنواره‌ امسال شامل یک بخش اصلی با موضوع سبک زندگی قرآنی در فضای مجازی است که در ذیل آن بخش‌های کتبی، آوایی، فناوری و هنری با رشته‌های مختلف تعریف شده و هر شرکت کننده منحصرا مجاز به انتخاب یکی از رشته‌ها در هر بخش است.

وی، محور موضوعات در بخش ویژه‌ جشنواره را شعار سال جاری عنوان کرد و گفت: در این بخش، رقابت‌ها در ۶ قالب کتابخوانی، عکاسی، نقاشی، داستان نویسی، شعر، نماهنگ  با ضوابطی خاص تعریف شده که لازم است شرکت کنندگان پیش از نام نویسی این ضوابط و مقررات را در آیین نامه مربوط به جشنواره مطالعه کنند.

نصرتی با بیان اینکه در بخش اصلی جشنواره، شرکت اساتید و کارکنان در مسابقات کتابخوانی همراه با امتیاز فرهنگی و آموزشی خواهد بود، اضافه کرد: حضور اساتید و کارکنان به همراه خانواده دارای امتیازات جداگانه جهت تعیین خانواده برتر قرآنی در جشنواره  است که در مجموع، کسب حداکثری این امتیازات مبنای تعیین خانواده برتر در جشنواره امسال خواهد بود.

دبیر شانزدهمین جشنواره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص زمان و نحوه شرکت در جشنواره، گفت: فرآیند ثبت نام از دوم تیرماه آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان جهت ثبت نام و مطالعه آئین نامه جشنواره قرآنی می‌توانند به سایتnahad.mums.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۸۴۱۱۵۳۶ تماس بگیرند.

نصرتی ابراز کرد: متقاضیانی که امکان ثبت نام در جشنواره از طریق سایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد را ندارند، می‌توانند از طریق رابطین قرآنی مستقر در مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و تحویل آن به رابط مرکز اقدام کنند.

انتهای پیام

captcha