جلسه کانون مداحان و شعرای آئینی در رباط کریم برگزار شد
کد خبر: 3724164
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

جلسه کانون مداحان و شعرای آئینی در رباط کریم برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ _ جلسه ماهانه کانون مداحان و شعرای آئینی تبلیغات اسلامی رباط کریم به‌منظور بررسی و ارزیابی برادران مداح برای صدور کارت جدید برگزار شد.

جلسه کانون مداحان و شعرای آئینی در رباط کریم برگزار شد

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ جلسه ماهانه کانون مداحان و شعرای آئینی شهرستان رباط کریم با حضور حجج اسلام تولائی، رئیس و هدایتی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی و اعضای کانون مداحان به منظور بررسی و ارزیابی برادران مداح برای صدور کارت جدید، 29 خرداد جاری برگزار شد.
پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، تولائی ضمن خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، حفظ آثار معنوی و برکات ماه مبارک رمضان را مستلزم رعایت تقوای الهی در زندگی برشمرد و افزود: اگر می‌خواهیم این لطافت روح و آثار آن در زندگی ما ادامه داشته باشد نیاز به استمرار ارتباط با پروردگار و پرهیز از معاصی هستیم.
وی، با تبریک اول تیر ماه، سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، کانون مداحان و شعرای آئینی را یکی از برکات این سازمان دانست و از اعضا خواست برای پیشبرد اهداف تعیین شده کمال همکاری را کنند.
در ادامه، در خصوص موضوعاتی از جمله انتخابات کانون مداحان، بررسی و ارزیابی مداحان در سامانه طوبی و تهیه لیست مطالبی بیان شد.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha