ضرورت رسیدگی به وضعیت درمانی خانواده شهدا و ایثارگران
کد خبر: 3724193
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

ضرورت رسیدگی به وضعیت درمانی خانواده شهدا و ایثارگران

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های تهران گفت: رسیدگی به‌موقع به امور درمانی، سلامت ایثارگران و حل مشکلات درمانی خانواده شهدا و ایثارگران در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اولویت قرار دارد.

ضرورت رسیدگی به وضعیت درمانی خانواده شهدا و ایثارگران

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، عبدالله مرتضوی، مدیرکل بنیاد شهرستان‌های تهران در نشست تخصصی معاونت بهداشت و درمان که امروز، 30 خردادماه برگزار شد، با اشاره به ضرورت رسیدگی به مسائل درمانی خانواده شهدا و ایثارگران اظهار کرد: هر چه برای جانبازهایی که در زمان دفاع مقدس رشادت‌ داشتند و جانبازانی که در جایگاه‌های دیگر به درجه جانبازی رسیده‌اند، تلاش کنیم گویای جانفشانی‌های آن‌ها نخواهد بود.
وی با بیان اینکه جانبازان شهدای زنده‌ای هستند که تا درجه شهادت پیش رفته‌اند و از نمونه‌هایی از رشادت‌ها و مردانگی‌های دوران دفاع مقدس به شمار می‌آیند، تصریح کرد: هر لحظه از عمر جانبازان که در مسیر الهی باشد، اجر فراوانی در درگاه الهی دارد.
مدیر کل بنیاد شهرستان‌های تهران همچنین با اشاره به لزوم رسیدگی سریع و به‌موقع نسبت به وضعیت درمانی جانبازان و ایثارگران گفت: جانبازان از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند که کمترین وظیفه ما رسیدگی به وضعیت درمانی آن‌هاست که امید داریم بهترین شرایط برای این عزیزان فراهم شود.
مرتضوی ضمن اشاره به اینکه رسیدگی به‌موقع به امور درمانی، سلامت ایثارگران و حل مشکلات درمانی این عزیزان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: تمامی نهادها و دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی باید با تمام قوا همت خود را در راستای حل مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران به‌کار ببندند و امورات این خانواده‌ها را در اولویت قرار دهند.
وی با بیان اینکه باید رسیدگی به وضعیت درمانی خانواده‌های شهدا و ایثارگران در اولویت بنیاد و سایر دستگاه‌ها قرار گیرد، عنوان کرد: اگر صبر و ایثار خانواده‌های شهدا و ایثارگران نبود امروز در امنیت و آسایش نبودیم؛ بنابراین وظیفه‌ داریم به‌پاس این‌ همه فداکاری تا آنجا که توان داریم با ارائه خدمات اثرگذار به این قشر معزز گوشه‌ای از زحماتشان را جبران کنیم.
رضا کریمی
انتهای پیام

captcha