۱۹۵۵ دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران قم
کد خبر: 3724234
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷

۱۹۵۵ دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران قم

گروه اجتماعی - مدیرکل بنیاد شهیدو امور ایثارگران استان قم گفت: از ابتدای امسال تاکنون 1955 دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در استان انجام شده است. 

 دیدار از 1955خانواده معظم شهید و ایثارگر در قم 

به گزارش ایکنا از قم، سردار سید جواد هاشمی 30 رداد در گفت و گو با خبرنگاران گفت: خون های پاک شهدا ضامن پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی است،‌ حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باعث حفظ امنیت و اقتدار نظام اسلامی است،‌ تا زمانی که این روحیه در بین مردم باشد دشمن جرات تعرض به این سرزمین را ندارد و نقشه هایش در تمامی عرصه ها نقش بر آب است. 
وی اضافه کرد: تکریم خانواده معظم شهدا موجب تقویت روحیه ایثار و احیا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. دیدار با این عزیزان روحیه خدمت رسانی را تقویت نموده و باعث زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است. 
سردار هاشمی عنوان کرد: از 1955 دیدار صورت گرفته 377دیدار با حضور مدیرکل بنیاد انجام شده که در بخشی از این دیدارها حضور مسئولان ملی و استانی، ‌رئیس مجلس شورای اسلامی،‌ استاندار قم،‌ائمه جمعه قم و... را نیز به همراه داشته است. 
مدیرکل بنیاد شهید ضمن تقدیر از مسئولان به جهت حضور در برنامه های دیدار از خانواده شهدا افزود: سال گذشته نیز حضور ائمه جمعه و استاندار قم در برنامه طرح سپاس پر رنگ و اثر گذار بوده است و این الگویی است برای همه مسئولان تا ضمن تکریم و تقدیر از مقام صبر و ایثار این خانواده های معظم از برکت این دیدارها در مسیر خدمت رسانی بهره مند شوند. 
اتمام پیام

captcha