بیست‌وسومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد
کد خبر: 3724265
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲

بیست‌وسومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی- مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: مرحله استانی بیست‌وسومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی با حضور 200 نفر از اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، ایرج باقری ساوه، مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان امروز، 30 خردادماه در مراسم افتتاح بیست‌وسومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی بخش شفاهی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۲۰۰ نفر از اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی با هم به رقابت پرداختند.
وی افزود: این دوره از مسابقات قرآنی در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ سوره واقعه، حفظ (یک، سه، پنج، ۱۵، ۲۰ جزء و کل) در دو نوبت صبح و عصر در سطح دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می‌شود.
مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به رده‌های این دوره از مسابقات قرآنی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات قرآنی سه رده اساتید و اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان در دو بخش بانوان و آقایان با هم به رقابت می‌پردازند.
وی با اشاره به داوران این دوره از مسابقات قرآنی یادآور شد: استاد اسماعیل تمهیدی، فرید عزت‌پور، حسین عبدالملکی، ایرج باقری ساوه در بخش آقایان و بانوان خاویان‌مقدم، شاکری و دانشور داوری این دوره از رقابت‌های قرآنی را برعهده دارند.
انتهای پیام

captcha