مسئولان در زمینه معرفی چهره واقعی آمریکا تلاش کنند
کد خبر: 3724284
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
ناصرپور:

مسئولان در زمینه معرفی چهره واقعی آمریکا تلاش کنند

گروه اجتماعی ـ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با بیان این‌که مسئولان نقش مهمی در معرفی چهره واقعی آمریکا دارند، گفت: مسئولان بایستی قسمتی از زمان سخنرانی‌های‌شان را به محکوم کردن جنایات آمریکا اختصاص دهند و رسانه‌ها نیز بخشی از برنامه‌هایشان در جهت رسوایی آمریکا باشد.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الله ناصرپور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان امروز، 30 خرداد در جلسه ستاد هماهنگی هفته حقوق بشر آمریکایی که با حضور مسئول قرآن و عترت ارشاد اسلامی و معاونت شهرداری و دیگر اعضاء برگزار شد، اظهارکرد: در هفته‌ای که به نام حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده است (6 تا 12 تیرماه) در سالیان گذشته وقایع دلخراشی برای جمهوری اسلامی ایران رخ داد که نشان از اوج رفتارهای ضد بشری کسانی دارد که خود را طرفدار حقوق بشر و دموکراسی می‌دانند.
وی با بیان این‌که دشمن از تمام توان خود برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن با استفاده از ایادی خود دست به ترورهای کور و هدفمندی زد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتنداز: سوءقصد نافرجام به جان مقام معظم رهبری توسط گروهک تروریستی منافقین در شش تیر 1360، انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران توسط منافقین و شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 نفر از یاران امام در هفتم تیر 1360، ترور محمد کچویی رئیس زندان اوین توسط منافقین در 8 تیرماه 60، ترور آیت‌الله صدوقی نماینده امام و امام جمعه یزد توسط منافقین در 11 تیر 1361 و بمباران شیمیایی سر دشت توسط رژیم عراق و شهادت 110 نفر و مجروحیت پنج هزار نفر در 8 تیر ماه شصت و شش و دلخراش ترین جنایت آمریکا در آن سال‌ها، شلیک موشک به هواپیمای مسافر بری ایران توسط ناو آمریکایی و شهادت 290 مسافر و خدمه آن هواپیما 14تیر ماه سال1367 بود.
ناصرپور افزود: دفاع مقدس، نبرد فیزیکی و سخت‌افزاری بود و ارتش دشمن انواع تجهیزات نظامی و سخت‌افزاری را در اختیار داشت، اما اراده و ایمان بسیار قوی و رفتار جهادی و ایثارگرانه جوانان کشورمان و رهبری امام خمینی(ره) باعث موفقیت ما در جنگ تحمیلی شد. امروزه نظام ما به لحاظ درگیری با دشمن سخت‌ترین نوع مبارزه را طی می‌کند که به‌عنوان یک نبرد پنهان می‌شود از آن یاد کرد و برای پیروزی در این نبرد نیاز به تبلیغات مناسب و آگاه‌سازی هدفمند در جهت برملا کردن چهره واقعی دشمن بیش از پیش احساس می‌شود.
وی تصریح کرد: مسئولان نقش مهمی در معرفی چهره واقعی آمریکا دارند. بایستی قسمتی از زمان سخنرانی‌های‌شان را به محکوم کردن جنایات آمریکا اختصاص دهند و رسانه‌ها نیز بخشی از برنامه‌هایشان در جهت رسوایی آمریکا باشد.
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با اشاره به این‌که جهل و فریب دو عامل مؤثر در اختیار شیطان هستند، گفت: جوانان و نوجوانان ما امروزه به‌شدت جویای حقیقت هستند و دشمن با تبلیغات و عملیات روانی سیاه و ناجوانمردانه عرصه ذهن جوانان را مملو از اطلاعات و دانسته‌های غلط می‌کند و این اطلاعات نادرست در جامعه تبدیل به اشتراک در ارزش‌های غلط می‌شود در نتیجه به هویت اصیل و انقلابی و سیاسی خدشه وارد می‌شود.
وی افزود: اگر ما اطلاعات صحیح به جوان‌ها ندهیم و تاریخ واقعی انقلاب را بازخوانی نکنیم؛ هویتی که امروزه شکل می‌گیرد هویتی است مدنظر همان حکومت لیبرالیسم آمریکای جنایتکار.
ناصرپور در پایان یادآور شد که ما بایستی با تکیه بر همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخل کشور و اجرای اقتصاد مقاومتی روی پای خودمان بایستیم و با تکیه بر آموزه‌های قرآنی و گفتمان الهی در برابر توطئه‌های شوم دشمنان به‌خصوص آمریکاایستادگی و مقاومت کنیم.

انتهای پیام

captcha