تولید 8 مستند فاخر در همدان
کد خبر: 3724291
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶

تولید 8 مستند فاخر در همدان

گروه فرهنگی- معاون سیمای صدا و سیمای مرکز همدان عنوان کرد: از جمله برنامه‌های سیما مرکز همدان در تابستان سال جاری، تولید 8 مستند فاخر است.

تولید 8 مستند فاخر در همدان

به گزارش ایکنا از همدان، محسن نظری آستانه معاون سیمای صدا و سیمای مرکز همدان، چهارشنبه، 30 خرداد ماه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه اظهار کرد: از جمله برنامه های سیما مرکز برای تابستان سال جاری، تولید 8 مستند فاخر است.

وی افزود: مستند منطقه حفاظت شده «خانگرمز» به عنوان یکی از برنامه‌های فاخر استان، مراحل تولید خود را طی می‌کند که به زدوی از آن رونمایی خواهد شد، مستند 200 دقیقه ای «خان بی بان» نیز با رویکرد بررسی سابقه طراحی و معماری خانه‌های استان از زمان پیش از تاریخ تا زمان کنون از دیگر تولیدات قابل ذکر در حوزه سیمای مرکز همدان است.

آستانه اضافه کرد: مستند « دست‌ها و نشان‌ها» با رویکرد معرفی آثار 15 هنرمند شاخص استان با نشان لیاقت و یونسکو در حوزه صنایع دستی در جهت رویداد همدان 2018 در قالب 15 قسمت از دیگر برنامه‌های تولیدی در حوزه سیما است.

معاون سیمای صدا وسیمای مرکز همدان گفت: تهیه 3 مستند از زندگی 3 شهید مدافع حرم همدان، شهیدان «حاج حسین همدانی، میلاد مصطفوی و شهید بشیری» به عنوان بخشی از 100 مستند برگزیده کشور در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود. 

وی با بیان اینکه مستند «شهید مفتح»، «شهدای گروه انقلابی نهاوند» و «نگاهی بر دستاورد‌های انقلاب اسلامی در همدان» برای با هدف معرفی مفاخر و فعالیت‌های انقلابی استان همدان، در مرحله پیش تولید است گفت: مستند «آسیب‌های اجتماعی» در قالب برنامه 234 دقیقه ای در 9 قسمت به بررسی آسیب‌هایی همچون طلاق، بدسرپرستی، اعتیاد، ناهنجاری‌های اجتماعی و ...خواهد پرداخت.

آستانه بیان کرد: در حوزه پویا نمایی نیز، تولید مجموعه انیمیشن طنز «روح شاه» با بررسی زندگی محمدرضا پهلوی، انیمیشن سینمایی به نام «آخرین روز مهر» با خروجی فور کی و موشن گرافی وقایع انقلاب در همدان در چند فاز در حال تولید است که فاز اول این موشن گرافی در قالب 18 قسمت در بهمن ماه سال آینده از آن رونمایی می‌شود.  

معاون سیمای صدا وسیمای مرکز همدان گفت: در سه حوزه، پیگیری حقوق شهروندان، بررسی مطالبات مردمی و توسعه استان نیازمند تعامل با رسانه هستیم.  

انتهای پیام

captcha