آغاز داوری مرحله اول از هفتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن
کد خبر: 3724308
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵

آغاز داوری مرحله اول از هفتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ داوری اولیه هفتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم صبح امروز در شورای عالی قرآن آغاز شد.

آغاز داوری مرحله اول از هفتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم

به گزارش ایکنا، به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، داوری اولیه هفتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم صبح امروز در شورای عالی قرآن آغاز شد.

براساس این گزارش، با پایان یافتن مهلت ثبت نام و ارسال تلاوت‌ها از سوی متقاضیان برای شرکت در هفتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم، داوری اولیه این دوره از صبح امروز 30 خردادماه آغاز و تا جمعه، 1 تیرماه ادامه خواهد داشت. طی انجام مراحل داوری ابتدایی این طرح با حضور اساتید و داوران قرآنی، نمرات هر یک از شرکت‌کنندگان تعیین و کارنامه آنها تیرماه از طریق سایت شورای عالی قرآن منتشر خواهد شد.

در داوری ابتدایی هفتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم، آثار 250 نفر از شرکت‌کنندگان که ثبت نام خود را به طور کامل انجام داده و تلاوت‌های خود را ارسال کرده‌اند مورد ارزیابی اساتید و داوران قرار می‌گیرد.

تلاوت‌هایی که در مرحله اولیه داوری حدنصاب امتیاز داوران را کسب کنند، می‌توانند در آزمون‌های این طرح که در شهریورماه برگزار خواهد شد شرکت کنند. 

انتهای پیام

captcha