برنامه‎های هفته دفاع مقدس کیفی‎سازی شود
کد خبر: 3724393
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶

برنامه‎های هفته دفاع مقدس کیفی‎سازی شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان قم بر لزوم کیفی‎سازی برنامه‎های هفته دفاع مقدس تاکید کرد.

برنامه‎های هفته دفاع مقدس کیفی‎سازی شود
به گزارش ایکنا از قم، احمد حسینی امروز 31 خرداد ماه در جلسه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: هبر معظم انقلاب فرمودند اجازه ندهید حقایق دفاع مقدس به دست فراموشی سپرده شود بنابراین نباید اجازه داد نظام سلطه به تبلیغات مسموم بپردازد.
وی افزود: برگزاری برنامه‌ها متناسب با جایگاه و شأن شهدا باید پیگیری شود و کیفی‌سازی برنامه‌های این هفته صورت گیرد؛ زیرا هر کاری که برای شهدا و اعتلای فرهنگ ناب دفاع مقدس انجام شود بازهم کم است و قطعا آثار آن نیز در آینده مشخص خواهد شد.
مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با بیان اینکه علاوه بر برگزاری برنامه شکرانه وجود حضرت آقا، باید تبیین مدیریت ایشان نیز صورت گیرد گفت: رهبر معظم انقلاب شرایط سختی را پشت سر گذاشتند و نظام را از گردنه‌های سختی نجات و عبور دادند.
حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این مراسم با بیان اینکه مساجد برای مراسم شکرانه بهترین مکان است اظهار کرد: برخی از حوادث و وقایع در کشور مظلوم است بنابراین باید برنامه‌هایی در زمینه شهدای هفتم تیر در دستگاه‌های فرهنگی و هنری پیگیری شود.
حجت الاسلام ابوالقاسم حسینی مسئول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم نیز در این جلسه گفت: شبکه تبلیغی از روحانیون مستقر وجود دارد که در مناطق حساس استان است و در زمینه برگزاری برنامه‌های این هفته همکاری دارند.
انتهای پیام

captcha