بهره‌برداری از 144 پروژه آموزشی توسط خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی
کد خبر: 3724412
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۳

بهره‌برداری از 144 پروژه آموزشی توسط خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی

گروه اجتماعی - استاندار مرکزی گفت: دید دولت تدبیر و امید به نهاد آموزش و پرورش یک دید چند ۱۰ ساله است، در طول شش سال گذشته دولت بیشترین خدمات آموزشی را انجام داده است. در طول این سال‌ها ۱۴۴ پروژه با حدود ۹۰۸ اتاق آموزشی و اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان و ۱۵۰ هزار متر مربع فضای آموزشی در استان مرکزی مورد بهره‌برداری قرار گرفته و احداث شده است.

بهره‌برداری از 144 پروژه آموزشی توسط خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سید علی آقازاده ،استاندار مرکزی، ظهر ۳۱ خرداد‌ماه با حضور در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی که در فرهنگ‌سرای شهر اراک برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره مراسم ارزشمندی است که می‌تواند همایش و نمایشی برای رفع نیاز‌های آموزشی باشد و خیرین در این زمینه احساس مسئولیت می‌کنند.
وی ادامه داد: هر میزان برای دانش‌آموزان در مناطق محروم، کم برخوردار و برخوردار هزینه شود، کم است. این‌ها همه نشان‌دهنده عمق معنوی و فرهنگی مردم نسبت به این موضوع است.
استاندار مرکزی افزود: هر میزان که خیرین مدرسه‌ساز در طول سال و حتی در سال ۹۷ متعهد شوند، استان، استانداری مرکزی آموزش و پرورش آمادگی دارد که به همان اندازه این کمک را در کنار کمک‌های خیرین برای ساخت فضاهای آموزشی بگذارد.
آقازاده بیان کرد: دولت تدبیر و امید علی‌رغم مشکلات مالی در دو دوره گذشته بیشترین خدمات را در احداث فضاهای آموزشی اختصاص داد.
وی گفت: دید دولت تدبیر و امید به نهاد آموزش و پرورش یک دید چند ۱۰ ساله است، در طول شش سال گذشته دولت بیشترین خدمات آموزشی را انجام داده است. در طول این سال‌ها ۱۴۴ پروژه با حدود ۹۰۸ اتاق آموزشی و اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان و ۱۵۰ هزار متر مربع فضای آموزشی در استان مرکزی مورد بهره‌برداری قرار گرفته و احداث شده است.
انتهای پیام

captcha