نماز جمعه یکی از کلیدهای اطاعت الهی است
کد خبر: 3724458
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

نماز جمعه یکی از کلیدهای اطاعت الهی است

گروه سیاسی- امام جمعه موقت سنندج اطاعت الهی را بزرگترین فضل و برتری بین بندگان خداوند دانست و اعلام کرد: نماز جمعه یکی از کلیدهای اطاعت الهی بوده و از این رو باید به این فرض به صورت ویژه توجه شود.

نماز جمعه یکی از کلیدهای اطاعت الهی است

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا معروف خالدی، امام جمعه موقت سنندج امروز، یکم تیرماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته با تبریک هفته مبارک قوه قضائیه، این نهاد امید بخش و بازدارنده دانست و اظهار کرد: زمانی که در حق کسی ظلمی شود مردم قوه قضائیه را یک نهاد امیدبخش برای مظلوم می دانند و به دستگاه قضا پناه می‌برند.
وی با اشاره به دلیل بازدارندگی قوه قضائیه افزود: اگر کسی بخواهد کار غیرقانونی و تخلفی را در سطح جامعه به انجام برساند از سوی دستگاه قوه قضائیه مورد پیگیری قرار می‌گیرد و همین عامل بازدارندگی این نهاد است.
ماموستا خالدی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر عدم فاصله گرفتن مسلمانان از ذکر الهی بیان کرد: خداوند را همواره یاد کنید تا مورد لطف و رحمت خداوند قرار گیرد و زندگی آرامش بخشی را داشته باشید.
وی اطاعت الهی را بزرگترین فضل و برتری بین بندگان خداوند دانست و اعلام کرد: نماز جمعه یکی از کلیدهای اطاعت الهی بوده و از این رو باید به این فرض به صورت ویژه توجه شود.
ماموستا خالدی با اشاره به جایگاه نماز جمعه از دیدگاه پیامبر مکرم اسلام بیان کرد:‌ فرشتگان برای انسان‌هایی که غسل جمعه را بجا آورده و نماز جمعه را ادا می‌کنند دعای خیر و مغفرت می‌کنند و از خداوند می‌خواهند که امت حضرت رسول را مورد عفو و بخشش قرار دهند.
وی در پایان یادآور شد: عبادت در روز جمعه بسیار جایگاه بالایی دارد و خداوند تبارک و تعالی خطاب به حضرت موسی فرمود روز جمعه برای محمد(ص) و امتش ثبت شده است.
انتهای پیام

captcha