انتقاد نماینده ولی‌فقیه در لرستان از گرانی/ دولت برای حل گرانی تدبیری بیندیشد
کد خبر: 3724468
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷

انتقاد نماینده ولی‌فقیه در لرستان از گرانی/ دولت برای حل گرانی تدبیری بیندیشد

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: دولت باید درمورد گرانی تدبیری بیندیشد و اصناف نیز انصاف را در عرضه کالا و اجناس مورد نیاز مردم در نظر بگیرند.

انتقاد نماینده ولی‌فقیه در لرستان از گرانی/ دولت برای حل گرانی تدبیری بیندیشد

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه خرم‎آباد با بیان این‌که اول تیرماه مصادف با سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی است، اظهارکرد: تبلیغات دینی، اعتقادی و حاکم شدن معنویت بر جامعه از وظایف اصلی وسنگین سازمان تبلیغات اسلامی است.
وی با تاکید براین‌که دشمن با هجمه و تهاجم فرهنگی به‌دنبال ایجاد شبهه در جامعه است و در این راستا بمباران تبلیغاتی راه انداخته است، ادامه داد: با این تفاسیر باید هوشمندانه و با موقعیت‌شناسی و به‌کار گرفتن ابزار و شیوه‌های نوین تبلیغی در عرصه‎های مختلف تبلیغات آنان را خنثی کنیم.
امام جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که دشمن با شایعه‌سازی جنگ روانی به راه انداخته است، تصریح کرد: در این راستا وظیفه نهادهای فرهنگی و مذهبی به‌ویژه تبلیغات اسلامی بسیار سنگین است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان در بخشی از سخنانش با اشاره به روز اصناف، گفت: اصناف و بازاریان جزو اقشار زحمتکش و معتمد مردم هستند که در دوران انقلاب و دفاع مقدس نقش اساسی ایفا کردند.

افزایش تورم و گرانی از ابزارهای دشمن در تحریم اقتصادی

وی با بیان این‌که بازاریان و اصناف درمقابله با تحریم اقتصادی نقس کلیدی دارند، اضافه کرد: افزایش تورم و گرانی از ابزارهای دشمن در تحریم اقتصادی و متاسفانه عده‌ای سودجو با استفاده از این فضای آلوده اقدام به گرانی اجناس و کالای مورد نیاز مردم می‌کنند.
میرعمادی با تاکید براین‌که مردم از این گرانی در فشارزیاد هستند، تصریح کرد: دولت باید در مورد گرانی تدبیری بیندیشد و به‌دنبال راه‌حل باشد و اصناف نیز انصاف را درعرضه کالا و اجناس مورد نیاز مردم در نظر بگیرند.
امام جمعه خرم‌آباد تاکید کرد: این شرایط بحران اقتصادی قطعا با مساعدت مردم پشت سر گذاشته خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: دولت و وزرا باید در بین مردم حضور داشته باشند واز وضعیت گرانی باخبر باشند؛ جای تأسف است از وزیری سؤال کنند گرانی چگونه است و او بگوید اتفاقی نیفتاده است.

تخریب و تضعیف دستگاه قضا به صلاح انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست

میرعمادی در ادامه با تاکید براین‌که دستگاه قضایی برغم اقدامات و خدمات مهمی که در کشور انجام داده باید همواره قاطعانه عاقلانه دقیق و انقلابی با مفاسد برخورد کند، تصریح کرد: اگر در کشور فساد اقتصادی وجود دارد قطعاً مردم خواهان برخورد انقلابی با افراد به اصطلاح دانه درشت هستند؛ البته ممکن است اشکالاتی در برخورد با این افراد وجود داشته باشد اما تخریب و تضعیف دستگاه قضا به صلاح انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.
امام‌ جمعه خرم‌آباد در ادامه در مورد فوتبال ایران مقابل اسپانیا با اشاره به این‌که هرچند در این مسابقه شکست خوردیم اما تلاش ورزشکاران ستودنی بود، افزود: هم رهبرمعظم انقلاب و هم مردم از فوتبالیست‌ها تشکر می‌کنند و دولت نیز باید در انجام وظایف خود اینگونه عمل کند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به هشتم شوال سالروز تخریب بقاع متبرک چهارامام معصوم(ع) توسط وهابیون، اظهار کرد: این سند مظلومیت شیعه و نشان دهنده ارتجاعی و استعماری بودن سیاست‌های آل‌سعود است؛ جای تعجب نیست چون آن‌ها از نسل بنی‌امیه هستند از این‌رو از خدا می‌خواهیم که با نابودی آل‌سعود مظلومیت اهل بقیع از بین برود.

رهبر انقلاب ذخیره‌ای الهی برای حفظ انقلاب

آیت‌الله میرعمادی به سالروز ترور رهبر معظم انقلاب در ششم تیرماه سال 60 در مسجد ابوذر اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب ذخیره‌ای الهی برای حفظ انقلاب و پاسداری از خون شهیدان است لذا پیشنهاد می‌کنم در روز چهارشنبه هفته جاری مردم با حضور در مساجد برای سلامتی ایشان سجده شکر بجای بیاوریم.
امام جمعه خرم‌آباد در فراز دیگری از خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد گفت: متاسفانه این هفته شاهد نامه ننگین و ذلت‌بار یکصد فتنه‌گر به ترامپ بودیم که این جای تاسف بسیار دارد ترامپ مستقیماً به مردم اهانت می‌کند اما عده‌ای وطن‌فروش عاجزانه درخواست مذاکره می‌کنند لذا جریان‌های سیاسی باید ضمن اعلام برائت از این افراد خط خود را از آن‌ها جدا سازند.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: اغلب این‌ها که سابقه فتنه‌گری، فعالیت‌های ضد دینی و تجربه زندان دارند با نگارش این نامه چهره واقعی خود را به مردم نشان دادند.

انتهای پیام

captcha