رهبر معظم انقلاب ذخیره الهی برای هدایت سکان نظام هستند
کد خبر: 3724474
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

رهبر معظم انقلاب ذخیره الهی برای هدایت سکان نظام هستند

گروه سیاسی- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ذخیره الهی برای هدایت سکان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که در ۶ تیرماه سال ۶۰ سو قصد دشمنان به ایشان ناکام ماند و تا امروز انقلاب با همان صلابت و اقتدار امام راحل حیاتی جاودانه داشته باشد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سید محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز، با اشاره به این‌که وظیفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با موضوع FATF بسیار حساس است، گفت: مدتی است که بحث پیوستن جمهوری اسلامی ایران به قانون مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریست مطرح شده و این موضوع مورد بحث نمایندگان مجلس قرار گرفته است؛ البته هفته گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفتند که این موضوع دو ماه مسکوت بماند تا بتوانند در این خصوص عاقلانه تصمیم بگیرند.

رهبر معظم انقلاب ذخیره الهی برای هدایت سکان نظام هستند

وی، با بیان اینکه امیدواریم نمایندگان مجلس به این موضوع حساس و مهم دقت لازم را داشته باشند و به وظیفه سنگین خود به درستی عمل کنند، افزود: رهنمود های هفته پیش رهبر معظم انقلاب در رابطه با این معاهده ، بسیار راهگشا بود به طوری که نظرات ایشان ابهامات موجود را رفع کرد.

حجت الاسلام آل هاشم، خاطرنشان کرد: اگرچه موافقان و مخالفان این معاهده نظرات خود را اعلام کردند ولی نکته مهم و راهبردی این است که FATF ساخته و پرداخته نظام سلطه و برای تامین منافع آنهاست که می خواهند به عنوان استاندارد جهانی مطرح کنند.

خطیب جمعه تبریز، گفت: روند ظالمانه‌ای از سوی طراحان FATF در جهان در حال اجراست که با محوریت سازمان‌ های بین‌المللی اجرا می‌شود و کشورهای موافق با اینکه می‌دانند معاهده به ضرر آنهاست ولی از ترسشان زیر بار این معاهده می‌ روند.

وی، بیان کرد: تنها راه‌ حل این مشکل عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب است چرا که ایشان فرمودند نمایندگان مجلس به دور از هیاهو و ترس از تهدیدات و به طور مستقل در مسائل پول شویی و تروریسم قانون گذاری کنند.

امام جمعه تبریز در ادامه خطبه ها با اشاره به لزوم پرهیز جدی مسئولان از خوی اشرافی‌ گری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره مدیران و مسئولان کشور را از اشرافی گری و مال طلبی برحذر داشته‌اند و باید نمایندگان مجلس و دولتمردان ساده زیستی را سرلوحه عمل خود قرار دهند.

وی، در بخش دیگری از خطبه ها با گرامی داشت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت‌ الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش گفت : این شهید مظلوم به حق شخصیت بزرگ و تاثیر گذاری برای انقلاب اسلامی بودند.

حجت‌الاسلام آل هاشم، با اشاره به ضرورت انقلابی عمل کردن قوه قضاییه، گفت: انقلابی عمل کردن به معنای عدم رعایت قانون نیست بلکه باید عاقلانه، خردمندانه و قاطعانه به وظیفه خود عمل کنند و در امر رسیدگی به پرونده ها در عین دقت، سرعت در رسیدگی را نیز در اولویت قرار دهند.

خطیب جمعه تبریز، سالروز ترور آیت‌الله خامنه ای به دست گروهک های ضد انقلاب در ششم تیرماه سال شصت گرامی داشت و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی ذخیره الهی برای هدایت سکان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که در ۶ تیرماه سال ۶۰ سو قصد دشمنان به ایشان ناکام ماند و تا امروز انقلاب با همان صلابت و اقتدار امام راحل حیاتی جاودانه داشته باشد.

 امام جمعه تبریز به روز تبلیغ و اطلاع رسانی، نیز اشاره کرد و افزود: دست اندرکاران امر تبلیغ باید با ابزار ها و روش نوین دستاورد های انقلاب اسلامی را معرفی کنند.

انتهای پیام 

captcha