از توزیع 500 جلد قرآن در مناطق محروم فارس تا برپایی 29 نشست تفسیر قرآن
کد خبر: 3724479
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
موسوی مطرح كرد:

از توزیع 500 جلد قرآن در مناطق محروم فارس تا برپایی 29 نشست تفسیر قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس از توزیع 500 جلد قرآن كریم در مناطق محروم این استان و همچنین برپایی 29 نشست تفسیر قرآن در این استان خبر داد.

از توزیع 500 جلد قرآن در مناطق محروم فارس تا برپایی 29 نشست تفسیر قرآن

به گزارش ایكنا از فارس، سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس امروز، اول تیرماه به تشریح فعالیت‌های قرآنی این اداره در ایام ماه مبارك رمضان پرداخت و گفت: توزیع 500 جلسه قرآن كریم در مناطق محروم و برپایی 29 جلسه تفسیر قرآن در 18 شهرستان از جمله فعالیت‌های شاخص این ایام هستند.
وی افزود: در راستای گسترش مفاهیم قرآنی و مأنوس شدن هر چه بیشتر روزه‌داران با کلام الهی در ماه مبارک رمضان، فعالیت‌های متنوع قرآنی با همکاری مساجد و تشکل‌های قرآنی در نقاط مختلف استان فارس برگزار شد.
موسوی، حمایت از 21 جلسه شاخص جزء‌خوانی قرآن کریم در 21 شهرستان استان فارس با عنوان طرح «با قرآن در رمضان، دیدار 150 نفر از جامعه قرآنی شهرستان شیراز با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز در قالب محفل انس با قرآن و ضیافت افطار را از جمله برنامه‌های این ایام برشمرد.
وی همچنین گفت: معرفی قاری و معلم قرآن ویژه محافل و مجالس بالغ بر 130 مورد درسطح استان از دیگر برنامه‌های موفق اداره امورقرآنی فارس درماه مبارک رمضان بوده است.
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسامی فارس گفت: دیدار با جوامع قرآنی برگزارکننده مراسم جزء‌خوانی خانگی (12 مورد) و شرکت در ضیافت افطار و جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) که توسط خانه قرآن شهری ریحانه نبوی شیراز انجام گرفت، را نیز می‌توان از دیگر فعالیت‌های این ایام برشمرد.
انتهای پیام

captcha