معرفی واجدین شرایط دوره تربیت مدرس پیش دبستانی قرآن به سازمان دارالقرآن
کد خبر: 3724488
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

معرفی واجدین شرایط دوره تربیت مدرس پیش دبستانی قرآن به سازمان دارالقرآن

گروه فعالیت های قرآنی - سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای طرح «تربیت مربی آشنایی و اُنس کودکان با قرآن (مقطع پیش از دبستان ) ویژه خواهران»، واجدین شرایط دوره تربیت مدرس این طرح به سازمان دارالقرآن کریم معرفی شدند.

معرفی واجدین شرایط دوره تربیت مدرس پیش دبستانی قرآن کریم به سازمان دارالقرآن کشور

محسن تقی‌پور، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح « تربیت مربی آشنایی و اُنس کودکان با قرآن ( مقطع پیش از دبستان) سازمان دارالقرآن کریم کشور در نظر دارد نسبت به برگزاری « دوره های تربیت مدرس » طرح یاد شده ( ویژه خواهران) به صورت متمرکز اقدام نماید.
وی گفت به همین منظور سازمان دارالقرآن کریم از همه استان های کشور در خواست نموده است تا واجدین شرایط با توجه به دو محور کلی دوره که شامل« روانشناسی و پرسمان قرآنی» و « روش تدریس و مهارت های مربی کودک » است را به این سازمان جهت برگزاری دوره معرفی نمایند.
تقی پورافزود: با توجه به دو محور کلی دوره و شرایط عمومی و اختصاصی که برای این دوره در نظر گرفته شد بود 15نفر از خواهران واجد شرایط استان به سازمان دارالقرآن کشور معرفی شدند که 8 نفر از آنها برای دوره برگزیده می شوند.
سرپرست اداره امور قرآنی استان تصریح کرد: انتخاب دواطلبین برای شرکت در دوره تربیت مدرس پس از دارا بودن شرایط عمومی و اختصاص منوط به قبولی در آزمون ورودی ( کتبی و شفاهی ) خواهد بود.
وی در پایان گفت: زمان برگزاری دوره و سایر اطلاعات متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام

captcha