فلسفه وجودی قوه قضایی پیشگیری از وقوع جرم است
کد خبر: 3724491
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵

فلسفه وجودی قوه قضایی پیشگیری از وقوع جرم است

گروه سیاسی_امام جمعه اسفراین در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان گفت: فلسفه وجودی قوه قضاییه تامین آرامش ، امنیت و پیشگیری از وقوع جرم است

فلسفه وجودی قوه قضایی پیشگیری از وقوع جرم است

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی ، حجت الاسلام محمدیان، امام جمعه شهرستان اسفراین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین با دعوت نماز گزاران به تقوای الهی و پرهیز از گناه گفت: از جمله نکاتی که در روایات دینی تاکید شده بحث سلوک بندگی بوده که بندگی ما همان زندگی و زندگی ما همان بندگی ما است.
وی گفت: از جمله مواردی که در اسلام بر آن توصیه و تاکید شده است فراگرفتن و داشتن شیوه ی آموزشی در امور تربیتی است.
حجت الاسلام محمدیان با اشاره به داشتن شیوه های آموزشی در امور تربیتی گفت: دلیل بسیاری از مشکلات اجتماعی این است که شیوه های آموزشی پدر و مادر ، معلم و اساتید ما اشتباه بوده است.
وی تصریح کرد: از جمله نکاتی که در ذیل آموزش سلوک بندگی می توان گفت کمک گرفتن از اعضای بدن در هنگام سخن گفت ، نشان دادن شی در هنگام سخن گفتن وشیوه پرسمان پاسخگویی در قبال پرسش جویی است .
حجت الاسلام محمدیان در خطبه های دوم ضمن تاکید و توصیه به تقوای الهی و پرهیز از گناه و رفتن به سمت و سوی خوبی ها و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و گرامی داشت ایام گفت: میراث روزه داری کم خوری و کم حرفی است و خروجی ماه مبارک رمضان باید کم حرفی و کم خوری باشد و با اشاره به روایات و احادیث افزود ماحصل این کم حرفی و کم خوری رسیدن به حکمت،معرفت و یقین است.
وی با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و شهدای هفتم تیر ماه افزود: فلسفه وجودی قوه قضاییه تامین آرامش و امنیت و پیشگیری از وقوع جرم است
امام جمعه شهرستان در ادامه با اشاره به روز تبلیغات اسلامی اظهار کرد: تبلیغ در راس همه اموربوده و فلسفه وجودی انبیا بخاطر تبلیغ است.
وی با محکوم کردن تخریب بارگاه ائمه بقیه توسط وهابی ها و محکوم کردن اقدام برخی از فعالان سیاسی مبنی بر نوشتن نامه خائنانه مذاکره با آمریکا به بازاریان شهرستان توصیه کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و وضعیت بازار از احتکار خودداری کنند.
حجت الاسلام محمدیان در انتهای خطبه نیز با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر و افزایش فروش مواد مخدر در سطح شهرستان گفت:زیبنده شهرستان اسفراین نیست که فروش مواد مخدر به راحتی در منازل و در کوچه ها انجام شود.
انتهای پیام.

captcha