بهره‌مندی یک‌هزار قرآن‌آموز هیرمندی از آموزش‌های قرائت و صحیح‌خوانی
کد خبر: 3724507
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

بهره‌مندی یک‌هزار قرآن‌آموز هیرمندی از آموزش‌های قرائت و صحیح‌خوانی

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هیرمند گفت: از ابتدای سال جاری و به‌ویژه در ایام ماه مبارک رمضان بیش از یک‌هزار قرآن‌آموز هیرمندی از دوره‌های آموزش قرائت و صحیح‌خوانی قرآن بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی یک‌هزار قرآن‌آموز هیرمندی از آموزش‌های قرائت و صحیح‌خوانی

حجت‌الاسلام جانعلی ظریف صیادی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هیرمند، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: از ابتدای سال جاری و به‌ویژه در ایام ماه مبارک رمضان بیش از یک‌هزار قرآن‌آموز هیرمندی از دوره‌های آموزش قرائت و صحیح‌خوانی قرآن بهره‌مند شدند.
وی اظهار کرد: طی ماه مبارک، علاوه بر جلسات جزء خوانی در مساجد و منازل، بیش از ۳۰ کلاس آموزش روخوانی، روان‌خوانی و مفاهیم قرآن کریم در مؤسسات و همچنین خانه‌های قرآنی سطح شهرستان هیرمند برگزار شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی هیرمند افزود: برگزاری محافل انس با قرآن، آموزش‌های حفظ و قرائت، نشست‌های پرسش و پاسخ در زمینه علوم دینی و اجتماعی و نیز کارگاه‌های آموزش سبک زندگی اسلامی از دیگر برنامه‌هایی است که بطور مستمر در طول سال ادامه دارد.
ظریف‌صیادی با اشاره به اینکه وحدت مسلمانان همواره مدّ نظر مجریان این برنامه‌هاست، بیان کرد: بسیاری از برنامه‌ها، چه در ایام ماه مبارک و چه در طول سال، به‌صورت مشترک با حضور علمای تشیع و تسنن برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha