مردم در رابطه با رخداد ایرانشهر احساسی برخورد نکنند
کد خبر: 3724524
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

مردم در رابطه با رخداد ایرانشهر احساسی برخورد نکنند

گروه اجتماعی- امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: مردم استان و به‌خصوص هموطنان ایرانشهری آرامش خود را حفظ کرده و احساساتشان را کنترل کنند، چراکه دشمنان به‌دنبال بهانه‌ای برای برهم زدن امنیت هستند و نباید بهانه به دست آنان داد.

مردم در رابطه با رخداد ایرانشهر احساسی برخورد نکنند

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از دفتر امام جمعه اهل سنت زاهدان، مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی گفت: در رابطه با رخداد ایرانشهر، دو موضوع حائز اهمیت فراوانی است؛ یکی جدیت مسئولان قضایی در دستگیری و مجازات مجرمان که بحمدالله دستگاه قضایی با جدیت پیگیر است.
وی ادامه داد: موضوع دیگری که اهمیت دارد، این است که افراد قربانی بدانند که آن‌ها مجرم نیستند، بلکه مورد ظلم قرار گرفته‌اند، بنابراین حیا مانع شکایت و پوشاندن ظلم نشود، بلکه شکایت‌شان را در دستگاه قضایی مطرح کنند.
امام جمعه اهل سنت زاهدان بیان کرد: تا جایی که ما اطلاع داریم دو نفر از متهمان دستگیر و یک نفر دیگر را هم خویشاوندانش به دستگاه قضایی تحویل داده‌اند؛ درخواست ما از خویشاوندان دو متهم دیگر که فراری هستند نیز آن است که آن‌ها را تحویل دهند تا اگر جرمی مرتکب شده‌اند به آن اقرار کنند و اگر مرتکب جرمی نشده‌اند از خودشان دفاع کنند.
وی افزود: مردم استان و به‌خصوص هموطنان ایرانشهری آرامش خود را حفظ کرده و احساساتشان را کنترل کنند، چراکه دشمنان به‌دنبال بهانه‌ای برای برهم زدن امنیت هستند و نباید بهانه به دست آنان داد.
مولوی عبدالحمید اظهار کرد: ما باید با توجه به شرایط حساس منطقه، امنیت را حفظ کنیم، زیرا حفظ امنیت برای ما بسیار حیاتی و مهم است؛ امنیت موجود هم نتیجه همکاری مردم با مسئولین برقراری امنیت است.

انتهای پیام

captcha