برپایی آزمون مربیگری دوره‌های سبک زندگی اسلامی در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3724530
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

برپایی آزمون مربیگری دوره‌های سبک زندگی اسلامی در خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی-مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: آزمون مربیگری دوره‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی همزمان با سراسر کشور برای دانش‌آموختگان منتخب حوزه علمیه خواهران و برادران استان برگزار شد.

برپایی آزمون مربیگری دوره‌های سبک زندگی اسلامی در خراسان‌شمالی

حجت الاسلام رئوف سید نژاد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در گفت و گو با ایکنا ازخراسان‌شمالی اظهار کرد: آزمون مربیگری دوره‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی همزمان با سراسر کشور روز گذشته در محل شبستان امامزاده سید عباس (ع) بجنورد با رقابت ۳۲ داوطلب از دانش‌آموختگان منتخب حوزه علمیه خواهران و برادران استان برگزار شد.

وی افزود: آزمون مربیگری دوره‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی به‌طور مقدماتی و در حوزه‌ تست شخصیت و هر یک از گرایش‌های مربوطه به‌صورت کتبی در استان برای طلاب منتخب برگزار می‌شود.

رئوف سیدنژاد با بیان اینکه آزمون مذکور در رشته‌های خانواده، ازدواج، فرزند پروری و مهارت‌های فردی برگزار می‌شود، گفت: ۱۸ نفر از شرکت‌کنندگان این آزمون در خراسان شمالی که امتیاز موردنظر را کسب نمایند به دوره مربیگری سبک زندگی اسلامی و تعالی خانواده در بقاع متبرکه در شهر مقدس قم اعزام می‌شوند.

وی گفت: این افراد پس از اخذ گواهی پایان دوره به‌منظور مربیگری در کلاس‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی به استان بازگشته و در بقاع متبرکه شاخص استان «امامزادگان سید عباس(ع) بجنورد، حمزه رضا (ع) شیروان، سید جعفر (ع) سیاهدشت فاروج و سید جعفر(ع) اسفراین» و سایر امامزادگان دارای ظرفیت خراسان‌شمالی مشغول تدریس می‌شوند.

حجت الاسلام رئوف سید نژاد با بیان اینکه ترویج سبک زندگی اسلامی همواره از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بوده و تحقق این امر به‌طور ویژه پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی و تعالی خانواده در بقاع متبرکه را تدارک دیده‌ایم که این اقدام با همکاری حوزه علمیه خواهران  و برادران با هدف استفاده از ظرفیت‌های بقاع متبرکه در موضوع تحکیم بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی انجام می‌شود.

captcha