تجلیل از مجریان برنامه‌های اقامه نماز آموزش و پرورش لرستان
کد خبر: 3724549
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

تجلیل از مجریان برنامه‌های اقامه نماز آموزش و پرورش لرستان

گروه فرهنگی ـ طی مراسمی از فعالان و مجریان برنامه‌های اقامه نماز این اداره‌کل در ماه مبارک رمضان تجلیل شد.

تجلیل از مجریان برنامه‌های اقامه نماز آموزش و پرورش لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان،به‌همت اداره قرآن،عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان طی مراسمی که جمعه، یکم خرداد برگزار شد، از فعالان و مجریان برنامه‌های اقامه نماز این اداره‌کل در ماه مبارک رمضان تجلیل شد.
عیسی حیدروند، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش وپرورش لرستان در این مراسم از پنج تن از مجریان برنامه‌های نماز و قرآن که در ماه مبارک رمضان فعالیت داشتند با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل کرد.

برگزاری همایش کوهپیمایی دره شیرز

همچنین اواخر هفته گذشته با برنامه‌ریزی معاونت تربیت بدنی و سلامت و با هماهنگی اداره سلامت همایش ۲۰۰ نفری کوهپیمایی در منطقه دره شیرز کوهدشت برگزار شد.
در این برنامه ۲۰۰ نفر از کارشناسان سلامت، مراقبین و رابطین سلامت مدارس، معاونین و مربیان پرورشی مدارس شهرستان‌ها و مناطق و همکاران ستادی حضور داشتند.
بهرامی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان هدف از این همایش را گسترش فرهنگ حرکت و تحرک و نهادینه کردن آن در بین همکاران فرهنگی عنوان کرد و افزود: هر ساله به‌منظور گسترش و نهادینه کردن فرهنگ حرکت و تحرک برنامه‌هایی از این دست تحت عنوان پیاده‌روی خانوادگی، کوهپیمایی و کوه‌گردی برای همکاران آقا و بانو داریم.
بهرامی اضافه کرد: عین همین برنامه در روزهای آینده و در همین هفته برای همکاران فرهنگی بانو، برگزار خواهد شد .

انتها پیام

captcha