خراسان‌شمالی مجری طرح ارتقای سطح دانش و سواد زنان عشایری شد
کد خبر: 3724553
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

خراسان‌شمالی مجری طرح ارتقای سطح دانش و سواد زنان عشایری شد

گروه اجتماعی - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: این استان یکی از شش استان در کشور بوده که مجری طرح ارتقاء سطح دانش و سواد زنان عشایری است.

خراسان‌شمالی مجری طرح ارتقاء سطح دانش و سواد زنان عشایری شد

به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان براتعلی حاتمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در کارگاه آموزشی توانمندسازی آموزش دهندگان طرح آموزشی زنان عشایر استان اظهار کرد:هدف از برگزاری این دوره توجیهی و آموزشی آشنایی با مهارت‌های اساسی زندگی، مهارت‌های راه اندازی کسب و کارهای زودبازده و روش‌های تدریس دوره های سوادآموزی با استفاده از اساتید مجرب است.

حاتمی با تأکید بر اینکه «از هم آموختن را فراموش نکنید» از آموزش دهندگان خواست تا از یکدیگر سؤال کنند و از توان همدیگر استفاده کنند.

مهدی مودی، معاون سواد آموزی استان نیز در این جلسه افزود: آموزش دهندگان پس از یادگیری و کسب مهارت لازم در این خصوص به مناطق عشایری اعزام شده تا خدمات آموزش سواد به این مناطق توسط آنان ارائه گردد.

گفتنی است کارگاه آموزشی توانمندسازی آموزش دهندگان طرح آموزشی زنان عشایر استان خراسان شمالی باحضور 30 نفر از آموزش دهندگان شهرستانهای اسفراین، شیروان و مانه و سملقان در مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان (جنت) برگزار شد.

captcha