آئین‌نامه آموزشی نوجوانان به‌روز شد/ ابلاغ به 800 شعبه جامعةالقرآن
کد خبر: 3724555
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
حجت‌الاسلام نجفی خبر داد:

آئین‌نامه آموزشی نوجوانان به‌روز شد/ ابلاغ به 800 شعبه جامعةالقرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ مدیر آموزش بزرگسالان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعة‌القرآن‌ گفت: آئین‌نامه جدید آموزشی نوجوانان و بزرگسالان با بهره‌گیری از علوم روز به 800 شعبه جامعةالقرآن ابلاغ شد.

حجت‌الاسلام علیرضا نجفی، مدیر آموزش بزرگسالان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعة‌القرآن‌ الکریم و اهل‌ البیت(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: آئین‌نامه جدید آموزشی نوجوانان و بزرگسالان این مؤسسه با بهره‌گیری از علوم روز و تکنولوژی نوین به‌روز شد.
وی با اشاره به اینکه هدف این است که تنها به تربیت قاری و حافظ نپردازیم، ادامه داد: بلکه باید قاریان و حافظان عامل به قرآن باشند. همچنین در این آئیین‌نامه تغییراتی در رشته‌ها صورت گرفته است و از دیگر سو محتوای کلاس‌ها مبنی بر محتوای معارفی است.
نجفی عنوان کرد: علاوه بر افزودن رشته‌های جدید، دوره‌های ضمن خدمت جدید نیز طراحی شده است و برخی از این دوره‌های ضمن خدمت از طریق ویدیو کنفرانس انجام خواهد شد. در دوره‌ تربیت مربی نیز سرفصل‌های جدیدی با عنوان روانشناسی نوجوانان اضافه شده است.
وی با تأکید بر اینکه طبق آئین‌نامه جدید سعی شده است که بر روی نوجوانان و آموزش آنها اهتمام ویژه انجام شود، اظهار کرد: چون سال‌های گذشته بر روی دوره‌های آموزشی خردسالان و بزرگسالان تأکید شده است و از امروز بر روی برپایی دوره‌ها ویژه نوجوانان و همچنین آموزش‌های ویژه این سنین توجه بیشتر می‌شود.
نجفی تصریح کرد: این آئین‌نامه به 800 شعبه ابلاغ شده است و از امروز، 2 تیرماه نیز لازم‌الاجرا است.
انتهای پیام

captcha