آموزش نماز و برگزاری یادواره شهدا؛ اولویت برنامه‌های معاونت سوادآموزی لرستان
کد خبر: 3724557
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

آموزش نماز و برگزاری یادواره شهدا؛ اولویت برنامه‌های معاونت سوادآموزی لرستان

گروه فرهنگی ـ معاون سوادآموزی لرستان ایجاد مراکز یادگیری، آموزش نماز، آموزش توانمندسازی نیروی انسانی، بیمه آموزشیاران، شناسایی، جذب و توانمندسازی سوادآموزان، برگزاری یادواره شهدا، اعتبارات و تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز ادارات سوادآموزی را از برنامه‌های 97 معاونت سوادآموزی لرستان اعلام کرد.

آموزش نماز و برگزاری یادواره شهدا؛ اولویت برنامه‌های معاونت سوادآموزی لرستان

هاشم دالوند، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح برنامه‌های نهضت سوادآموزی استان لرستان طی سال ۹۶، همچنین برنامه‌ها و اولویت‌های سال ۹۷ گفت: در جلسه‌ای که اواخر هفته گذشته در خرم‌آباد برگزار شد، مهم‌ترین مسائل و چالش‌ها در حوزه سوادآموزی بحث و تبادل‌نظر شد.
وی افزود: ازجمله مباحث مرکزی این نشست که به تمام مدیران ابلاغ شد می‌توان به ایجاد مراکز یادگیری، آموزش نماز، آموزش توانمندسازی نیروی انسانی، بیمه آموزشیاران، شناسایی، جذب و توانمندسازی سوادآموزان، برگزاری یادواره شهدا، اعتبارات و تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز ادارات سوادآموزی استان، اشاره کرد.
دالوند ادامه داد: در این جلسه بر تعامل نهضت سوادآموزی با دستگاه‌های اجرایی تاکید شد، ضمن این‌که مدیران شهرستان‌ها ایده‌ها و نظرات خود را در رابطه با هرچه فعال‌تر و پویا نمودن این حوزه اعلام نمودند و نقاط قوت، کمبودها و نیازهای حوزه‌های خود را مطرح کرنند.
وی افزود: تاکید بر حذف بی‌سوادی و حفظ حقوق و مزایای آموزشیاران و تشویق سوادآموزان در جهت آگاهی و بالندگی جامعه‌ای هرچه آگاه‌تر نیز ازجمله مباحثی بود که توسط مدیران نهضت سوادآموزی شهرستان‌های استان لرستان مطرح شد.

 

انتهای پیام

captcha