نقش مؤثر سازمان تبلیغات اسلامی در مقابله با تهاجم فرهنگی
کد خبر: 3724572
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

نقش مؤثر سازمان تبلیغات اسلامی در مقابله با تهاجم فرهنگی

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ماکو با اشاره به تهاجم‌های فرهنگی صورت گرفته از سوی دشمن و با هدف جامعه اسلامی امروزی گفت: نقش سازمان تبلیغات اسلامی در خنثی سازی این توطئه‌ها و تهاجم‌ها بسیار چشمگیر است.

نقش موثر سازمان تبلیغات اسلامی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا ابراهیمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ماکو در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی، ضمن تبریک روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی رحمت الله علیه مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، تبلیغات را امری مهم در پیشبرد اهداف کلان کشوری عنوان و جایگاه آن را در رأس امور دانست.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ماکو بر لزوم تبلیغ صحیح اسلام و شناساندن درست آن به تمام جهانیان تأکید کرد و افزود: تبلیغات صحیح مجموعه‌ای از رفتارها، درصد تاثیرگذاری در احساسات، عقاید، جهت دهی، مسیر سازی و هدایت به راه درست است.
وی این سازمان را نهادی منسجم و وابسته به خط و مشی ولایت فقیه و در راستای عمل به ارزشهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی ۲۱ وظیفه کلی دارد که هدف از این وظایف تلاش در راستای احیای معارف با در نظر داشتن وحدت اسلامی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی مقابله با فرهنگ های بیگانه، گسترش فرهنگ اسلامی در ادارات، اعزام روحانیون و مبلغان دینی به سرتاسر نقاط میهن را تنها بخشی از وظایف این نهاد انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: در تمامی روستاها و شهرهای منطقه آزاد تجاری - صنعتی ماکو فریضه نماز و فعالیت های قرآنی برگزار می شود و این به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحقق یافته است.
وی تاثیر تبلیغات را در شکل دهی روش و منش افراد جامعه بسیار کارگشا عنوان کرد وگفت: تبلیغات صحیح در مقابله با دشمن و دفاع از کیان و میهن اثربخش تر از هر عامل دیگری است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماکو با اشاره به اینکه دشمن اسلام در صدد است تا با تبلیغات و به هر شیوه ای که می تواند جمهوری اسلامی ایران را ضعیف جلوه دهد، تصریح کرد: وحدت و انسجام میتواند جوابی کوبنده در برابر مستکبران زورگو باشد.
انتهای پیام

captcha