شرح فعالیت‌های ترم تابستان مؤسسه قرآنی «کوثر» کرمان
کد خبر: 3724583
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳

شرح فعالیت‌های ترم تابستان مؤسسه قرآنی «کوثر» کرمان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه کوثر کرمان در نظر دارد تا دوره‌های روخوانی، روانخوانی، نهج‌البلاغه، حفظ قرآن، تفسیر، تجوید و کلاس‌های هنری را در تابستان برای قرآن‌آموزان خود برگزار کند.

شرح فعالیت‌ها ترم تابستان مؤسسه قرآنی «کوثر» کرمان

هاجر تقی‌زاده، مدیر مؤسسه قرآنی کوثر استان کرمان در رابطه با فعالیت‌های این مؤسسه در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: فعالیت این مؤسسه از سال 85 آغاز شد و از سال 86 به صورت رسمی مجوز فعالیت دریافت کردیم. روخوانی قرآن در سطوح یک و دو، روان‌خوانی، تجوید مقدماتی و پیشرفته، مفاهیم، حفظ، تدبر در قرآن و نهج‌البلاغه از جمله کلاس‌ها‌ طی این مدت بود.

تقی‌زاده افزود: قرآن‌آموزان از گروه سنی چهار سال به بالا هستند. استقبال بیشتر از سوی دانش‌آموزان دبستانی و دبیرستانی به ویژه در فصل تابستان محسوس است.

وی در رابطه با کلاس‌های فصل تابستان این موسسه تصریح کرد: کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی، نهج‌البلاغه، حفظ قرآن، تفسیر، تجوید و در کنار آن کلاس‌های هنری را در تابستان برپا می‌کنیم.

مدیر مؤسسه کوثر استان کرمان در رابطه با برنامه ویژه و شاخص موسسه کوثر اظهار کرد: برنامه روزهای پنجشنبه که ویژه بزرگسالان است با استقبال و جمعیت بالایی روبه‌رو است، در این روز کلاس‌هایی مانند قرائت قرآن، نهج‌البلاغه همراه با قرائت زیارت عاشورا برگزار می‌شود.

تقی‌زاده درباره تعداد مربیان این موسسه بیان کرد: تعداد مربیان به تعداد کلاس‌ها بستگی دارد. در فصل تابستان که جمعیت بیشتراست، استقبال هم بالاست، پس تعداد مربیان هم افزایش می‌یابد.

وی در پایان گفت: هزینه‌های کلاس‌ها و اجاره‌بهای مکان از طریق شهریه کلاس‌های قرآنی و هنری تأمین می‌شود. بیشترین مشکل این موسسه بالا بودن اجاره‌بهاست. اگر فرد خیری مکان یا مبلغی اعطا کند تا دغدغه اجاره‌بهای آخرماه را نداشته باشیم، بیشترین کمک به این موسسه است.

یادآور می‌شود، مؤسسه کوثر استان تهران در شهرک شهيد مطهری، بلوار ابوالفضل، روبه‌روی پمپ گاز واقع شده است.

انتهای پیام

captcha