برنامه اداره امور قرآنی تمرکز بر فعالیت‌های خودجوش قرآنی است
کد خبر: 3724610
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

برنامه اداره امور قرآنی تمرکز بر فعالیت‌های خودجوش قرآنی است

گروه فعالیت‌های قرآنی- حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به تمرکز اداره امور قرآنی بر فعالیت‌های خودجوش قرآنی، گفت: امروز بیشتر از همیشه باید برای ترویج فعالیت‌های قرآنی برنامه‌ریزی کنیم.

برنامه اداره امور قرآنی تمرکز بر فعالیت‌های خودجوش قرآنی است

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با تأکید بر انجام فعالیت‌های خودجوش قرآنی و برنامه‌ریزی در این راستا گفت: امروز بیشتر از همیشه باید برای ترویج فعالیت‌های قرآنی برنامه‌ریزی کنیم.
وی افزود: ترویج معارف قرآن کریم یکی از فعالیت‌های شاخص اداره امور قرآنی است.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه با اشاره به مجامع گسترده مردمی در مسیر فعالیت‌های قرآنی، اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های عظیم مردمی در مسیر ترویج و تقویت فعالیت‌های قرآنی در کشور بهره برد.
حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه تمام فعالیت‌های اداره امور قرآنی در راستای ترویج و نشر معارف قرآن بکار گرفته شده، گفت: مهم‌ترین سرمایه در این مسیر آن است که در راستای یاد شده منسجم و متحد عمل کنیم.
وی درپایان به توسعه فعالیت‌های قرآنی کرمانشاه اشاره کرد و افزود: طرح‌های قرآنی باید به صورت طرح‌های ابتکاری مورد توجه قرار گیرد تا این طرح‌ها در قالب طرح پیشنهادی قابلیت مطرح شدن در کشور را داشته باشند.
انتهای پیام

captcha