نشست‌های معرفت «سه قدم سمت خدا» در خیمة‌الانتظار مشهد
کد خبر: 3724640
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

نشست‌های معرفت «سه قدم سمت خدا» در خیمة‌الانتظار مشهد

گروه اجتماعی - سلسله نشست‌های معرفت حضور با عنوان «سه قدم سمت خدا» از دوم تیرماه تا دوم مردادماه همه روزه با سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه همزمان با نماز ظهر و مغرب در خیمة الانتظار مشهد برگزار خواهد شد.

سلسله نشست‌های معرفت حضور«سه قدم سمت خدا» در مشهد برگزار خواهد شد

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سلسله نشست‌های معرفت حضور با عنوان «سه قدم سمت خدا» از دوم تیرماه تا دوم مردادماه همه روزه با سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه همزمان با نماز ظهر و مغرب درخیمة الانتظار مشهد برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش، این سلسله نشست‌ها در قالب‌های کارگاه مباحثاتی، نشست‌های تخصصی، مجمع عمومی و حلقه‌های مطالعاتی با موضوعات بازشناسی جایگاه و رسالت اهل بیت(ع) در تهذیب نفس، حقیقت عبادت و دین‌داری از منظر معصومین(ع)، معرفت نفس(سریع‌ترین راه سیر و سلوک الی الله)، تهذیب نفس و سلوک فردی و اجتماعی از منظر امام خمینی(ره)، گام‌های عملی تبیین دیدگاه‌های امام خمینی(ره) و علامه طباطبایی در تهذیب نفس و خودسازی خواهد بود.
سلسله نشست‌های معرفت حضور با سخنرانی حجج الاسلام محمد مهدی ماندگاری، غفاری، مهدوی رافع، واسطی، نظافت، نخاولی، سوری، شهادتی، آخوندی و آیت‌الله صدر الساداتی و صدیقی نماینده مجلس خبرگان رهبری و استاد جلیل معماریانی خواهد بود.
این نشست‌ها همه روزه همزمان با نماز ظهر از ساعت 11 الی 12:30 و نماز مغرب از ساعت 18:30 الی 20 در خیمةالانتظار واقع در مطهری شمالی46 برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha