نیاز جامعه ترویج سبک زندگی مبتنی بر دین است
کد خبر: 3724656
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

نیاز جامعه ترویج سبک زندگی مبتنی بر دین است

گروه فرهنگی - شهردار قزوین گفت: ترویج سبک زندگی مبتنی بر آموزه‌های دینی از نیازهای ضروری امروز جامعه است، جشنواره کتاب‌خوانی رضوی فرصتی ارزشمند برای ترویج گسترش سیره و سبک زندگی اهل‌بیت(ع) است.

ترویج سبک زندگی مبتنی بر دین، نیاز جامعه است 

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین؛ علی صفری هم‌زمان با برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی با اشاره با پایین بودن سرانه مطالعه در کشور بر ضرورت گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در سطح جامعه تأکید کرد و افزود: برگزاری جشنواره‌هایی نظیر جشنواره کتاب‌خوانی رضوی نقش بسزایی در تحقق این مهم دارد.
وی اظهار کرد: داشتن شهری سالم و پویا نیازمند شهروندان با سطح دانش بالا و بینش عمیق است که این امر جز با توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در میان مردم به‌ویژه کودکان و نسل جوان محقق نمی‌شود.
شهردار قزوین خاطرنشان کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های جشنواره کتاب‌خوانی رضوی معرفی کتاب‌های مفید با محوریت زندگینامه امام رضا (ع) برای هرکدام از رده‌های سنی به‌صورت مجزا است که خانواده‌ها می‌توانند در کانون گرم خانواده ضمن مطالعه کتاب‌های مفید و خوب در یک برنامه فرهنگی شرکت کنند.
صفری در پایان ضمن تقدیر از نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور جهت برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی، عنوان کرد: ترویج سبک زندگی مبتنی بر آموزه‌های دینی از نیازهای ضروری امروز جامعه است، جشنواره کتاب‌خوانی رضوی فرصتی ارزشمند برای ترویج گسترش سیره و سبک زندگی اهل‌بیت(ع) است.
به گزارش ایکنا، علاقه‌مندان برای شرکت در هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی می‌توانند به آدرس: razavi.iranpl.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha