نام‌گذاری ۴۸ محور مواصلاتی لرستان به نام شهدا
کد خبر: 3724678
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
مهدیان‌نسب خبرداد:

نام‌گذاری ۴۸ محور مواصلاتی لرستان به نام شهدا

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی لرستان از نام‌گذاری ۴۸ محور مواصلاتی در لرستان به نام شهدای این استان خبر داد.

نام‌گذاری ۴۸ محور مواصلاتی لرستان به نام شهدا

به گزارش ایکنا از لرستان، حاجی‌محمد مهدیان‌نسب، فرماندهی انتظامی استان لرستان، امروز شنبه دوم تیر در مراسم امحاء 5 تن مواد مخدر که در منطقه فلک‌الدین خرم‌آباد برگزار شد، مبارزه با مواد مخدر را مستلزم خمکاری همه مردم دانست و اظهارکرد: یکی از اولویت‌های پلیس لرستان مبارزه با مواد مخدر بوده که بیشترین مبارزه در برخورد با خرده فروشان صورت گرفته است.
وی به اجرای 3 هزار 837 طرح مبارزه با مواد مخدر در سال 96 در لرستان اشاره و افزود: در این راستا 18450 خرده فروش و معتاد دستگیر شد.
مهدیان نسب گفت: سال گذشته 48 نقطه محورهای مواصلاتی به نام 48 شهید والا مقام نام‌گذاری شد و تمام موادی که از جنوب شرق به سمت غرب و لرستان در حرکت بود را متوقف کردیم.
فرماندهی انتظامی استان لرستان به انهدام باند توزیع مواد مخدر در استان اشاره و گفت: بیش از ۴ هزار کیلوگرم موارد مخدر کشف شد نه نسبت به سال قبل 22 درصد افزایش داشتیم.
وی با بیان این مطلب که امسال توفیق بهتری نسبت به سال قبل داشته‌ایم به فعالیت کمیته مبارزه با موادمخدر اشاره و تصریح کرد: در 3 ماهه گذشته هزار و 700 کیلوگرم موادمخدر کشف شد که 42 درصد افزایش نسبت به سال قبل داشته‌ایم.

انتهای پیام

captcha